اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز در سنندج؛

نخستین همایش ملی مدیریت یکپارچه شهری آغاز شد

نخستین همایش ملی مدیریت یکپارچه شهری و نقش آن در توسعه پایدار شهری در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد واحد سنندج آغاز شد.

نخستین همایش ملی مدیریت یکپارچه شهری آغاز شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، این همایش از صبح امروز در دانشگاه آزاد‌ اسلامی واحد سنندج با حضور مسئولین استان، شهردار، شورای اسلامی ‌شهر سنندج و استادان دانشگاه به مدت 2 روز در حال برگزاری است.

این همایش با هدف ارتباط دانشگاه و نهادهای اجرایی برای تدوین برنامه جامع شهری، نقش، جایگاه و تأثیر شهروندان در تحقق توسعه پایدار شهری، نقش، جایگاه و تأثیر نهادهای مختلف دولتی در مدیریت شهری، نحوه تعاملات نهادهای مختلف با هم و اثر متقابل آن‌ها بر شهروندان در راستای توسعه پایدار شهری و همچنین ارائه راهکارهایی با هدف نقش‌آفرینی بیشتر نهادهای دولتی و غیردولتی و شهروندان در پروسه توسعه پایدار شهری برپا شد.

محورهای همایش شامل مدیریت شهری و سیاست‌ها و استراتژی‌های توسعه و امنیت پایدار شهری، مدیریت شهری و اقتصاد پایدار شهری، مدیریت شهری و فرهنگ پایدار شهری، مدیریت شهری و بوم‌شناسی، ریخت‌شناسی و مسائل زیست‌محیطی شهری، آسیب‌های شهری و مدیریت پژوهش‌های شهری است.

در همایش 2 روزه ملی مدیریت یکپارچه شهری، 125 مقاله به دبیرخانه همایش وارد شده و 22 مقاله به صورت سخنرانی و 40 مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.

شایان ذکر است امروز در این همایش مقاله در پانل‌های حقوق و فرهنگ شهری پایدار، مدیریت فرهنگ و سیاست‌های پایدار شهری و مدیریت شهری و اقتصاد شهری از سوی جلیل سحابی، هیرش قادرزاده، محمدمهدی مروج الشریعه، بهمن بایگانی، منصور خشنود، جمال ادهمی، محمد شبانی، سهیل نورایی، علی مهدی و بهنوش پورکریمی ارائه می‌شود.

گفتنی است این همایش در حال برگزاری بوده و اختتامیه آن عصر روز چهارشنبه 27 آذرماه در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/79014/ع30/ع30/////نتات/////////////..وئئ/////ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول