اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

استعفای نمایندگان کار عجولانه‎ای بود

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: استعفای نمایندگان کار عجولانه‎ای بود.

استعفای نمایندگان کار عجولانه‎ای بود

سیدعلی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص تذکر به استاندار گلستان برای استفاده از افراد فعال در فتنه 88 اظهار داشت: در جلسه اولی که قبل از صدور حکم استاندار گلستان برگزار شد به صورت شفاف تذکر لازم در خصوص فتنه و افراد فعال در فتنه 88 داده شد.

وی در خصوص توجیه اینکه افراد استفاده شده استعلام خواهند شد گفت: امیدواریم نهادهای نظارتی و امنیتی که پاسخ استعلام‎ها را می‎دهند نسبت به فتنه 88 حساسیت لازم را داشته باشند.

طاهری ادامه داد: ممکن است به هر دلیلی فرد موثر در فتنه تائید شود و در جایگاهی مسئولیتی را در اختیار بگیرد؛ در صورتی که کسی مدرک مستندی را در خصوص نقش داشتن فرد یا مسئولی در فتنه 88 دارد به نمایندگان ارسال کنید و این موضوع قابل پیگیری است.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص کم‎رنگ شدن افراد اصولگرا در جایگاه‎های مسئولیتی و بدنه اجرایی کشور خاطرنشان کرد: در کلام دولت خیلی توقع نداشته باشید که در کلام دولت باقی بماند، زیرا باید اعتدال را معنی لغت جدیدی را بدانیم و اعتدال یعنی اصلاح‎طلبی که تندرو نباشد و در لغت‎نامه آقای روحانی معنی اعتدال به این شکل است.

استعفای نمایندگان کار عجولانه‎ای بود

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص استعفای برخی نمایندگان در راستای نارضایتی از لایحه بودجه تصریح کرد: موضوع لایحه بودجه 1393 که دولت به مجلس ارائه داد توقع نمایندگان برای رفع محرومیت استان‎های مورد نظر خودشان محقق نشد که برای استان گلستان هم همین بود.

طاهری تاکید کرد: راه حل این موضوع استعفا نیست؛ راه حل این موضوع بررسی و دادن پیشنهاد در کمیسیون تلفیق است و نمایندگان باید از اختیارات قانونی خود برای حل این مسئله استفاده کنند.

وی متذکر شد: استعفا به جز اینکه خوراکی را به دشمن بدهد هیچ فایده دیگری ندارد و به نظر من همکارانی که استعفا کردند شتاب‌زده تصمیم گرفتند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: البته من معتقد هستم سقف بودجه را مجلس نباید تغییر دهد و 195 هزار میلیارد تومان بودجه خوش‎بینانه‎ای است و درآمد بیشتر از این سقف برای سال آینده با توجه به شرایطی که ما داریم و نامردی که دنیا با ما دارد به اعتقاد قوی محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/83004/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول