اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی گیلان:

انهدام باندهای مواد مخدر مدیون تعامل مردمی است

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه مردم یاوران واقعی پلیس برای مقابله با مواد مخدر هستند، گفت: دستگیری و انهدام باندهای مواد مخدر مدیون تعامل مردمی است.

انهدام باندهای مواد مخدر مدیون تعامل مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بخشعلی کامرانی‌صالح عصر امروز در کمیسیون تخصصی مبارزه با مواد مخدر ریشه عمده جرایم در جامعه را مصرف و اعتیاد به مواد مخدر دانست.

وی هدف از ترویج و ترغیب مواد مخدر در جامعه را ایجاد رخوت، سستی و سلب توانمندی قشر پویای جامعه خواند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان، با بیان اینکه ایجاد سستی و سهل‌انگاری حاصل از مصرف مواد مخدر در جامعه زمینه‌ساز پذیرش فرهنگ غلط در جامعه است، افزود: غرب با شعار حقوق بشر عرصه فعالیت کشت مواد مخدر را برای صدور به کشورهایی که سیاست آنها مغایر با سیاست غرب باشد آسان می‌کند.

وی غفلت از مقابله با مواد مخدر را موجب به ثمر نشستن توطئه دشمنان در جامعه دانست و یادآور شد: ریشه عمده جرایم در جامعه ناشی از مصرف مواد مخدر بوده و مواد مخدر ام‌الفساد جرایم در جامعه است.

کامرانی‌صالح، هجمه مواد مخدر در جامعه را گسترده خواند و خاطرنشان کرد: مشارکت همه جانبه برای مقابله با این پدیده شوم و ارتقای فرهنگ در جامعه برای شناسایی عوارض مواد مخدر ضروری است.

وی با تصریح بر اینکه باید فضای تردد و پاتوق معتادان در پارک‌ها و معابر عمومی برای اینگونه افراد ناامن باشد، متذکر شد: این افراد برای به دست آوردن مواد مخدر دست به هر کاری می‌زنند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان، فعالیت پلیس مبارزه با مواد مخدر را در انهدام باندها و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر قابل قدردانی دانست و بر استمرار مقابله با اینگونه افراد تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم یاوران واقعی پلیس برای مقابله با مواد مخدر هستند، گفت: دستگیری باندهای مواد مخدر و کشف آنها مدیون تعامل مردمی است.

کامرانی‌صالح، در ادامه از آمادگی کمک‌رسانی پلیس به مردم در سخت‌ترین شرایط جوی خبر داد و یادآور شد: حاصل تلاش نیروی انتظامی باید رضایت مردم از عملکرد پلیس باشد.

وی رضایت مردم از عملکرد پلیس را در گرو تلاش و کوشش برای تامین امنیت در جامعه ذکر کرد و خاطرنشان کرد: پلیس باید از موقعیت‌های خدمت به مردم آگاه شود و از این فرصت‌های گرانقدر برای تامین امنیت مردم تلاش کند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان اجرای طرح زمستانی پلیس را نشانه تشخیص پلیس در مواقع ضروری خدمت به مردم دانست و متذکر شد: تامین امنیت بدون تحمل شرایط سخت امکانپذیر نیست.

کامرانی‌صالح افزود: امیدواریم با همکاری و تعامل مردمی شاهد کاهش تلفات انسانی و خودرویی در محورهای مواصلاتی استان باشیم.

وی تشخیص مردمی از تحمل شرایط سخت پلیس را موجب تعامل و همکاری با پلیس ذکر کرد.

انتهای پیام/2300/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول