اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان غربی خبر داد

انهدام باند بزرگ قاچاق اشیای عتیقه در خوی

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان غربی از انهدام باند بزرگ قاچاق اشیای عتیقه در خوی و دستگیری پنج نفر از متهمان آن خبر داد.

انهدام باند بزرگ قاچاق اشیای عتیقه در خوی

رحیم جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت باند تهیه و توزیع اشیای عتیقه در شهرستان خوی و تعدادی از شهرهای همجوار، پیگیری پرونده مذکور با تشکیل اکیپی از مأموران باتجربه پلیس در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از چند روز کار اطلاعاتی این مأموران پلیس، اعضای باند مذکور در مرکز استان شناسایی شد و تحت مراقبت‌های پلیسی قرار گرفت.

جهانبخش با اشاره به ادامه بازرسی‌ها و پیگیری‌های پلیس و شناسایی یکی از رابطان متهمان دستگیرشده در شهرستان خوی، تصریح کرد: با شناسایی این فرد و بازرسی از محل فعالیت فرد، مقادیری اشیای عتیقه کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان غربی ظروف تزئینی، سنگ‌های قیمتی، سکه، گردنبند، دستبند، ظروف سفالی عتیقه را از جمله وسایل ضبط شده در جریان این عملیات عنوان کرد و گفت: در این راستا و با بازرسی منزل این متهم، سه تیغه قمه و یک قبضه اسلحه شکاری تک لوله‌ای نیز کشف و ضبط شد.

وی تعداد متهمان دستگیرشده در خلال این پرونده را پنج نفر اعلام کرد و افزود: این افراد از اعضای اصلی باند قاچاق اشیای عتیقه بودند که با تشکیل پرونده برای این افراد، تحقیق و بازجویی از متهمان برای آشکار شدن دیگر ابعاد آن همچنان ادامه دارد.

جهانبخش در این زمینه از توقیف دو دستگاه خودرو نیز خبر داد.

انتهای پیام/61006/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول