اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پژوهش صورت می‌گیرد

برگزاری بیش از 20 سمینار تخصصی در دانشگاه پیام نور دهدشت

مدیر پژوهشی دانشگاه پیام نور دهدشت از برگزاری بیش از 20 سمینار تخصصی در هفته پژوهش در این واحد دانشگاهی خبر داد.

برگزاری بیش از 20 سمینار تخصصی در دانشگاه پیام نور دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاه آثار پژوهشی اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد دهدشت با حضور امام جمعه دهدشت، فرماندار شهرستان و کارکنان پیام نور دهدشت افتتاح شد.

در این نمایشگاه بیش از 10 غرفه شامل آثار پژوهشی اساتید و دانشجویان و برخی مجلات و محصولات پژوهشی به مدت یک هفته در معرض دید عموم قرار گرفته است.

ابراهیم جعفری در این مراسم با تبیین اهمیت پژوهش در جامعه،اظهار داشت: با توجه به وجود بیش از 6 هزار دانشجو در مراکز دانشگاهی شهرستان، انتظار می‌رود در حوزه پژوهش بیشتر وارد عمل شوند.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه امروز اهمیت پژوهش بر کسی پوشیده نیست، افزود: پژوهش و مطالعه قبل از اجرای هر پروژه‌ای می‌تواند باعث جلوگیری از اتلاف وقت و دوباره‌کار و هدر رفتن سرمایه شود.

جعفری رویکرد پژوهش در آموزش رسمی را مهم تلقی و تصریح کرد: اگر نگاهی درازمدت به امر پژوهش داشته باشیم، شاید مهمتر از انجام پژوهش در زمینه‌های گوناگون، گسترش رویکرد پژوهش‌مدار در آموزش مقاطع مختلف تحصیلی باشد.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه خاطرنشان کرد: توسعه پایدار و همه‌جانبه در هر کشوری به نحو قابل توجهی در گرو گسترش کمی و کیفی فعالیت‌های پژوهشی آن کشور است.

جعفری خواستار اهتمام دانشجویان به امر پژوهش و تحقیق در مورد مشکلات و موانع توسعه شهرستان شد و با اذعان به اینکه گسترش پژوهش در گرو تعامل سازنده همه دستگاه‌های اجرایی است، بر لزوم توجه ادارات و نهادهای شهرستان در این باره تأکید کرد.

سیدحسین گنجی‌پور نیز در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ابراز داشت: هفته پژوهش فرصت خوبی برای شناسایی استعدادهای درخشان در حوزه تحقیق و پژوهش است.

مدیر پژوهشی دانشگاه پیام نور واحد دهدشت تصریح کرد: بیش از 20 سمینار تخصصی در طول هفته پژوهش توسط اساتید این دانشگاه برگزار خواهد شد.

به گفته گنجی‌پور طی فراخوان صورت گرفته، بیشتر از 370 مقاله علمی، تخصصی در سطوح مختلف ISI , ISC و مقالات چاپ شده در مجلات معتبر داخلی و خارجی برای ارائه در سمینارهای هفته پژوهش به دانشگاه پیام نور رسیده است.

انتهای پیام/82016/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول