اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی:

توسعه ورزش همگانی نیازمند نقش‌آفرینی تمام دستگاه‌ها است

دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: توسعه ورزش‌های همگانی و ارتقاء سلامت جسمی و روانی جامعه نیازمند همکاری تمام دستگاه‌ها و نهاد‌ها است.

توسعه ورزش همگانی نیازمند نقش‌آفرینی تمام دستگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، غلامرضا معماری ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های همگانی استان مرکزی که در اراک برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر 23 انجمن ورزشی و 3 کمیته مستقل زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی فعالیت می‌کنند که بسیاری از این انجمن‌ها در آینده نزدیک می‌توانند به تنهایی شرایط مجزا شدن از این فدراسیون و ایجاد فدراسیون مستقل را داشته باشند.

وی افزود: مصوبات بسیار مناسب و راه‌گشایی در جلسه شورای راهبردی ورزش که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد به تصویب رسید که این مصوبات می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات این فدراسیون در توسعه ورزش همگانی در آینده باشد.

معماری بیان داشت: ورزش‌های زیادی مانند طناب‌زنی در گذشته بین خانواده‌ها رواج داشته ولی متأسفانه با کم توجهی به این ورزش‌های بومی مشکلات بسیاری مانند بالا رفتن فشار خون، بیماری‌های قلبی و چربی میهمان خانواده‌های ایرانی شده است.

وی ادامه داد: رشته‌های بسیار متنوعی تحت حمایت فدراسیون ورزش‌های همگانی قرار دارد که می‌تواند پاسخگوی تمام سلایق جامعه در تمامی رده‌های سنی باشد و فقط در این زمینه باید مربیان مجرب و صاحب فن در تمامی استان‌ها تربیت شوند و در اختیار هیئت‌های استانی قرار گیرند.

به گزارش فارس؛ در مجمع انتخاباتی مجمع ورزش‌های همگانی استان مرکزی، نصرالله نان بده با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس این هیئت انتخاب و در سمت خود برای یک دوره 4 ساله دیگر ابقا شد.

انتهای پیام/87003/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول