اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 10 تیم

آتلیه چشم‌انداز قهرمان لیگ مینی‌گلف بانوان قم شد

نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی لیگ مینی‌گلف بانوان باشگاه‌های استان قم با رقابت تیم‌های مدعی و قهرمانی تیم آتلیه چشم‌انداز پایان یافت.

آتلیه چشم‌انداز قهرمان لیگ مینی‌گلف بانوان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که هیئت گلف استان قم امسال علاوه بر حضور در مسابقات کشوری و توجه ویژه به امر آموزش، برگزاری رقابت‌های لیگ این رشته ورزشی در مینی‌گلف را در زمره دیگر برنامه‌های مهم خود به منظور رشد و توسعه این رشته ورزشی پیش‌بینی کرده بود، نخستین دوره لیگ مینی‌گلف بانوان قم را برگزار کرد و این پیکارها با معرفی قهرمان به پایان رسید.

بر اساس برنامه‌ریزی هیئت گلف استان قم و با مسئولیت سمیه طلیقی نایب رئیس این هیئت با هدف توسعه و تعمیم این رشته ورزشی در قم و به خصوص در بین بانوان علاقمند به این رشته ورزشی، نخستین دوره رقابت‌های لیگ گلف بانوان قم برنامه‌ریزی و برگزار شد و با قهرمانی تیم آتلیه چشم‌انداز خاتمه یافت.

در این دوره از مسابقات لیگ گلف بانوان قم 10 تیم حضور داشتند و بازی‌های خود را به صورت هفتگی و در قالب دیدارهای رفت و برگشت در آکادمی مینی‌‌گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار کردند تا اینکه تیم آتلیه چشم‌انداز در جایگاه نخست قرار گرفت.

استقبال بانوان علاقمند به این رشته ورزشی برای تماشای این رقابت‌ها یکی از عواملی بود که موجب جذاب شدن برگزاری نخستین دوره لیگ مینی‌گلف بانوان قم شده بود و در هر هفته برگزاری این پیکارها بانوان زیادی در فضای آکادمی مینی‌گلف مجموعه حیدریان حضور می‌یافتند.

در هفته پایانی این رقابت‌ها و با توجه به نتایج نزدیکی که تیم‌ها تا پیش از فرارسیدن هفته پایانی کسب کرده بودند، دیدارهایی حساس بین چهار تیم برگزار شد تا بدین ترتیب تکلیف نخستین قهرمان مسابقات لیگ مینی‌گلف بانوان استان قم مشخص شود.

در مصاف حساس تیم‌های مینی‌گلف بانوان نیکان پلاست و سبزرادین صنعت دو تیم تلاش زیادی برای کسب پیروزی از خود نشان دادند اما در نهایت تلاش آن‌ها با برتری هشت بر پنج به سود تیم مینی‌گلف بانوان نیکان پلاست همراه بود اما این پیروزی موجب نشد تا تیم نیکان‌پلاست شانسی برای قهرمانی داشته باشد.

در مصاف حساس تیم‌های مینی‌گلف بانوان آتلیه چشم‌انداز قم و بیمه‌نوین دو تیم تلاش زیادی برای کسب پیروزی از خود نشان دادند اما در نهایت تلاش آن‌ها به برتری پنج بر سه به سود تیم آتلیه چشم‌انداز انجامید و این تیم فاتح نخستین دوره لیگ مینی‌گلف بانوان باشگاه‌های استان قم شد.

در رده‌بندی نهایی نخستین دوره لیگ مینی‌گلف بانوان باشگاه‌های استان قم به ترتیب تیم‌های آتلیه چشم‌انداز، بیمه‌نوین، نیکان‌پلاست، سبزرادین، صنایع سنگ‌الغدیر، بیمه ایران، آراد صنعت ویرا، جامعه المصطفی، جامعه الزهرا و گلف پرشین اول تا دهم شدند.

انتهای پیام/78002/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول