اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده زیر 19 سال

اسکواش‎باز گلستانی نخستین مدال تاریخ اسکواش ایران را تصاحب کرد

اسکواش‎باز گلستانی نخستین مدال تاریخ اسکواش ایران در رده زیر 19 سال را از آن خود کرد.

اسکواش‎باز گلستانی نخستین مدال تاریخ اسکواش ایران را تصاحب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش استان گلستان، در دیدار فینال مسابقات اسکواش جام ستارگان آسیا که در مالزی به پایان رسید «فرزاد شکوهی» بازیکن جنگنده گلستانی و کاپیتان تیم ملی جوانان ایران در دیداری سخت و پر افت و خیز مقابل حریفی از کره‌جنوبی و قهرمان رقابت‎های آسیایی قرار گرفت و گیم نخست را در یک بازی روان از حریف گرفت و برنده از میدان خارج شد، اما در گیم‎های دوم و سوم با وجود پیشتازی در برخی زمان‎های بازی، در نهایت مسابقه را به تجربه بالای حریف کره‎ای واگذار کرد.

«شکوهی» که به شدت از سوی ایرانیان در سالن مسابقه تشویق می‎شد، با کسب مدال نقره، نخستین مدال اسکواش ایران در رده سنی زیر 19 سال که مهمترین رده جوانان است را برای کشورمان به ارمغان آورد.

«شکوهی» پیش از این مسابقات تاکید کرده بود با آمادگی و برای کسب مدال قدم در میدان مالزی گذاشته است.

رقابت‎های فینال جام ستارگان مالزی از روز سه‎شنبه گذشته در کوالالامپور آغاز شد، در ورزشگاه ملی اسکواش مالزی و ورزشگاه «بوکیت جلیل» پیگیری شد و مدال‎های این تورنمنت بزرگ در رده نوجوانان و جوانان و در رده‎های سنی 9 سال، 11 سال، 13 سال، 15 سال، 17 سال و 19 سال اهدا شد.

تیم‎های ایران به همراه هنگ‎کنگ، سنگاپور، ژاپن، کره‎جنوبی، مالزی، هند، پاکستان، بحرین و نیوزیلند در رقابت‎های اسکواش مالزی شرکت داشتند. در این رقابت‎ها 557 ورزشکار به رقابت پرداختند که کشور میزبان با 485 ورزشکار بزرگترین تیم شرکت‎کننده در این رقابت‎ها بود.

فرزاد شکوهی از گلستان مدال نقره رده سنی 19 سال را کسب کرد و بقیه اعضای تیم ملی ایران این نتایج را به دست آوردند علیرضا شاملی چهارم، سوگل ثمودی پنجم، آیلی نیری ششم، پویا شفیعی هفتم شدند و حدیث فرزاد و هلیا استیلی نیز در جایگاه هشتم مسابقات قرار گرفتند.

کاروان اسکواش ایران طبق برنامه اعلام شده عصر امروز، کوالالامپور را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.

انتهای پیام/2307/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول