اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز تأکید کرد

حمایت و تجاری‌سازی طرح‌های پژوهشگران البرزی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز بر حمایت و تجاری‌سازی طرح‌های پژوهشی تأکید کرد و گفت: تمهیدات لازم برای حمایت از طرح‌های پژوهشگران البرزی اندیشیده شده است.

حمایت و تجاری‌سازی طرح‌های پژوهشگران البرزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شاهپور رستم‌زاده ظهر امروز در جلسه بررسی چالش‌های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: نقش پژوهش و اثرات مثبت آن بر توسعه و پیشرفت البرز باید به درستی در بین دستگاه‌های مختلف استان تبیین شود.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در البرز انجام داد، حمایت از طرح‌های پژوهشی است و این طرح‌ها می‌توانند مسیری روشن برای آینده این استان محسوب شوند.

رستم‌زاده با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما تجاری‌سازی طرح‌های پژوهشی است، افزود: در این راستا با تمهیدات اندیشیده‌شده زمینه تجاری‌شدن طرح‌های پژوهشگران در استان فراهم خواهد شد.

وی تأکید کرد: توسعه البرز با تحقیق و پژوهش میسر می‌شود لذا باید امکانات و بسترهای رشد تحقیق و پژوهش را در استان فراهم کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه باید دغدغه‌های موجود بر سر راه پژوهشگران برداشته شود، افزود: حمایت همه‌جانبه از پژوهشگران می‌تواند آنان را در رسیدن به اهداف متعالی خود یاری دهد و زمینه توسعه استان را فراهم کند.

*کارگروه پژوهش در البرز فعال می‌شود

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود از فعال شدن کارگروه پژوهش در این استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با فعال شدن این کارگروه اولویت‌گذاری در طرح‌ها فراهم می‌شود؛ همچنین زمینه جذب اسپانسر در تولیدات پژوهشی فراهم خواهد شد.

استان البرز 25 مرکز علمی دارد و یکی از قطب‌های تحقیقاتی کشور به شمار می‌رود.

انتهای پیام/2302/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول