اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیءت مدیره جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر کشور:

فعالیت‌های مدیریتی و فرهنگی فرزندان شاهد در قانون ضعیف دیده شده است

مسئول هیئت مدیره جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر کشور گفت: فرزندان جامعه ایثارگر باید در کشور سردمدار فعالیت‌های فرهنگی و مدیریتی باشند اما این موضوع در قانونگذاری ضعیف دیده شده است.

فعالیت‌های مدیریتی و فرهنگی فرزندان شاهد در قانون ضعیف دیده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمید رضایی ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: هم اکنون در 16 استان کشور دفتر نمایندگی جمعیت راه‌اندازی شده و بیش 50 هزار نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر عضو این مجمع هستند.

وی با بیان اینکه جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر فعالترین مجمع قانونی ثبت شده کشور در این حوزه است، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ارتقای جایگاه اجتماعی فرزندان شاهد و ایثارگر و تربیت مدیرانی از این مجموعه از اهداف مهم جمعیت است.

مسئول هیئت مدیره جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر کشور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مشکلات فرزندان شهدا و ایثارگر را از مهمترین دغدغه‌های جمعیت دانست و افزود: تمام تلاش اعضاء جمعیت بالا بردن سطح اجتماعی فرزندان شاهد و ایثارگر است که باید به حول و قوه الهی و مدد شهدا با استحکام و اراده قوی در تحقق این هدف گام برداشت.

وی با اشاره به اینکه تلاش جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر برای تربیت مدیران از میان فرزندان شاهد با تحصیلات تکمیلی و پیشرفت‌های قابل توجه است، اضافه کرد: فرزندان جامعه ایثارگر باید در کشور سردمدار فعالیت‌های فرهنگی و مدیریتی باشند اما این موضوع در قانونگذاری ضعیف دیده شده است.

رضایی در ادامه حضور جامعه ایثارگر در مجموعه شورای اسلامی شهر همدان را به فال نیک گرفت و یادآور شد: استان همدان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی جایگاه ویژه‌ای دارد و انتظار می‌رود دفتر نمایندگی جمعیت در همدان مورد حمایت و کمک مسئولان قرار گرفته و فعالیت‌های مؤثری را در راستای تحقق اهداف داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز مشکلات فرزندان شهدا و ایثارگران را حاصل غفلت مدیران و مسؤلان دانست و گفت: زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت تکلیف همگانی است چرا که شهدا متعلق به همه مردم هستند.

سید احمد حسنی حلم با اشاره به اینکه شورا می‌تواند نقش مهمی را در انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس داشته باشد، اضافه کرد: فعالیت خودجوش جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر خود به نوعی زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر همدان هم در این جلسه با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص مشی شهدا گفت: با نهادینه کردن اندیشه شهدا جامعه مسیر درستی را طی می‌کند و در این راستا باید نواندیشان اندیشه شهدا را واکاوی کرده و برای جامعه ترسیم کنند.

علی اکبر نظری با انتقاد از اینکه در خصوص مشی شهدا کمتر کار شده است، اظهار داشت: مشی شهدا را باید شناخت و در آن مسیر حرکت کرد.

 در این جلسه جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر کشور به تبادل نظر در خصوص اهداف جمعیت با اعضای شورای اسلامی شهر همدان پرداختند.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول