اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد

راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی جذب سرمایه‌گذار در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: راه‌اندازی پایگاه‌ اطلاع‌رسانی جذب سرمایه‌گذار و تسهیل صدور مجوز سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری از سوی دستگاه‌های اجرایی استان ضرورت دارد.

راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی جذب سرمایه‌گذار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد: راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی جذب سرمایه‌گذار و تسهیل صدور مجوز سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری از سوی دستگاه‌های اجرایی استان ضرورت دارد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد سرمایه‌گذاری باید تا دو ماه آینده با راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی، اطلاعات مورد نیاز را به طور شفاف، قانون‌مند، گره‌گشا و با تفسیر مثبت در اختیار سرمایه‌گذار قرار دهند.

سلیمانی دشتکی افزود: ادارات کل منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست و شرکت‌های آب منطقه‌ای، توزیع نیروی برق، گاز و شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری باید هرچه سریع‌تر نسبت به راه‌اندازی این پایگاه اقدام کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سرمایه‌گذاران می‌توانند با مطالعه کامل اطلاعات مربوط به ضوابط سرمایه‌گذاری از طریق پایگاه‌های اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی مختلف و با اشراف کامل برای سرمایه‌گذاری در استان اقدام کنند.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید با صدور مجوز سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری، تنگ‌نظری و مانع‌تراشی را کنار گذاشته و در آیین‌نامه‌ها به دنبال هموارکردن راه سرمایه‌گذار بوده تا با در اختیار قرار دادن اطلاعات شفاف برای سرمایه‌گذاران شاهد شکوفایی سرمایه‌گذاری در استان باشیم.

سلیمانی دشتکی خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری در بخش‌های مختلف کشاورزی و صنعتی ضعیف بوده و باید با هموارکردن راه سرمایه‌گذاری به تولید و رونق اقتصادی استان کمک شود.

انتهای پیام/68001/صا/آ3004/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول