اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی والیبال دلیران دشتی:

دلیران دشتی ظرفیت لیگ برتر را دارد/ مسئولان و مردم حمایت کنند

سرمربی تیم والیبال دلیران دشتی گفت: این تیم پتناسیل و ظرفیت لازم برای حضور در لیگ برتر را دارد اما مسئولان و مردم باید همچنان از این تیم حمایت کنند.

دلیران دشتی ظرفیت لیگ برتر را دارد/ مسئولان و مردم حمایت کنند

علی نقدی در حاشیه مسابقه والیبال دلیران دشتی و شکوفا صنعت پویا کرمان از سری مسابقات والیبال دسته اول کشور جام ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی اظهار داشت: این پیروزی که قهرمان نیم فصل لیگ دسته اول کشور جام ولایت را از آن خود کردیم را به مردم خوب شهرستان دشتی و استان بوشهر تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم والیبال دلیران دشتی افزود: بچه‌های ما شروع خوبی داشتند اما در آخر گیم اول بازی تمرکز لازم را از دست دادند.

وی ادامه داد: آن چیزی که از بازیکنان انتظار داشتم نبودند و حتی تعویض کردیم اما جواب نداد و آن کارهای که از بازیکنان می‌خواستم نتوانستند به درستی پیاده کنند و تیم کرمان از اشتباهات ما استفاده کرد و ست اول را برد.

نقدی خاطرنشان کرد: گیم بعدی را به راحتی بردیم و قطع برق هم به نفع کرمان شد و گیم سوم ما اجازه نمی‌دادیم به امتیاز لازم برسند.

وی ضمن تبریک قهرمانی نیم فصل تیم والیبال دلیران دشتی به مسئولان و همه مردم یادآور شد: در نیم فصل دوم کار ما بسیار مشکل‌‎تر از نیم فصل اول است و همه مسئولان باید به این تیم کمک کنند تا ما بتوانیم این روند را ادامه دهیم تا بتوانیم قهرمان شویم و در پلی‌آف بتوانیم از میزبانی خورموج استفاده کنیم.

سرمربی تیم والیبال دلیران دشتی گفت: با حضور پرشور جوانان و تماشاگران، تنها تیم والیبال که نماینده استان بوشهر در لیگ دسته اول کشور است می‌تواند به لیگ برتر راه یابد.

نقدی تاکید کرد: این تیم پتانسیل لیگ برتری را دارد فقط مسئولان و استاندار به این تیم کمک کنند تا ما بتوانیم بچه‌ها را شارژ روحی کرده و آنها را برای بازی‌های نیم فصل دوم آماده کنیم.

وی در پاسخ به اینکه برای ادامه بازی‌های مرحله بعد چه برنامه‌هایی دارید افزود: ما همین روند را ادامه خواهیم داد و در دو پست به دنبال جذب بازیکن هستیم زیرا دو بازیکن بومی پشت خط زن ما مصدوم هستند.

نقدی بیان داشت: باید دو بازیکن را جایگزین آنها کنیم و نیاز به یک بازیکن سرعت‌زن داریم تا به دو بازیکن سرعتی تیم کمک کنند.

وی نقش تماشاگران را فوق‌العاده عنوان کرد و گفت: از سال 70 تاکنون در والیبال هستم و چند سالی است که مربی هستم اما هیچ تماشاچی مثل خورموجی‌ها ندیده‌ام که اینقدر مودب باشند و تیم خود را تشویق کنند و این جای تقدیر و تحسین دارد و باید قدر این تماشاگران را دانست.

انتهای پیام/66001/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول