اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت امنای مجمع خیرین اردبیلی‌ها:

بیمارستان 200 تختخوابی خیریه احداث می‌شود

عضو هیئت امنای مجمع خیرین اردبیلی‌ها گفت: تلاش می‌کنیم تا با کمک و مساعدت مجمع خیرین اردبیلی‌ها بیمارستان 200 تختخوابی در اردبیل احداث کرده و راه‌اندازی کنیم.

بیمارستان 200 تختخوابی خیریه احداث می‌شود

عبدالله فتح‌اللهی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: ما با توجه به دو ضرورت آگاهی و شناخت از قابلیت‌ها و توانمندی‌های استان و همچنین توانمندی خیرین، مجمع خیرین اردبیلی‌ها را در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، اقتصادی، محرومیت‌زدایی و کارآفرینی شکل دادیم تا بتوانیم در حوزه مدیریت تخصصی و استراتژیک یک حرکت تحولی را در استان در تمام بخش‌ها رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌ها و رویکردهای ما تلاش برای رفع محرومیت از مناطق روستایی و کم برخوردار بوده که در این زمینه تلاش‌ها و پیگیری‌ها بر این بود تا بتوانیم حرکت‌های تأثیرگذار را انجام داده و به سمت یک تحول جدی در مددرسانی به نیازمندان حرکت کنیم.

فتح‌اللهی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: با کمک جمعی از بزرگان و ریش سفیدان اردبیلی مقیم در تهران گرد هم آمدیم تا مجمعی را تأسیس کنیم که اهداف خیرخواهانه و خداپسندانه‌ای را پیگیری کند که در این رابطه از نفوذ اجتماعی برخی از افراد و گروه‌ها استفاده کرده و در مسیر برطرف کردن محرومیت‌ها گام‌های جدی و اساسی را برداشتیم.

این مسئول اضافه کرد:‌ در این زمینه حرکت‌های این مجمع با استقبال خوبی روبه‌رو شده به طوری که اکثر بازاریان، مدیران بخش‌های مختلف، صاحب منصبان و افراد متمول صاحب نفوذ در این مجمع عضو شده و ما توانسته‌ایم در قالب هیئت مدیره و امنا به فعالیت خود ادامه دهیم که این مجموعه اهداف و رویکردهای متفاوتی را نسبت به مجامع موجود و یا فعال در گذشته داشته است.

وی بیان کرد: ما در روزهای گذشته با استاندار اردبیل نیز دیدارها و نشست‌های مختلفی را برگزار کردیم و ظرفیت و توان خودمان را در کمک به حرکت‌های زیربنایی به اطلاع استاندار اردبیل رساندیم تا در این زمینه اهداف و تصمیم‌گیری‌ها به شکل صحیح اتفاق بیفتد.

عضو هیئت امنای مجمع خیرین اردبیلی‌ها یادآور شد: ‌قرار است با کمک مجمع و بهره‌گیری از ظرفیت پزشکان و افراد متخصص اردبیلی فعال در پایتخت بیمارستان 200 تختخوابی را احداث کنیم تا مردم استان از این مجموعه بهداشتی بهره ببرند.

فتح‌اللهی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: علاوه بر این تعدادی از خیرین در امر مدرسه‌سازی و همچنین کمک به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ورود پیدا کردند تا در قالب حمایت‌های مادی و معنوی به تقویت روحیه ارزشی و انسانی آنها کمک کنند.

وی گفت:‌ در اساسنامه ما قید شده که اگر این مجمع به هر دلیلی منحل شد امکانات و دارایی‌های آن زیر نظر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اداره شود که امیدواریم این مجموعه بتواند به حرکت‌های خود به صورت مثبت و سازنده ادامه دهد.

فتح‌اللهی افزود: در اولین مجمع بیش از 280 نفر از خیرین علاقمند و اردبیلی‌های مقیم پایتخت شرکت کردند که حضور آنها ما را امیدوار کرد تا بتوانیم گام‌های اساسی و جدی را در توسعه همه‌جانبه استان برداریم.

انتهای پیام/62006/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول