اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف آمل خبر داد

ساخت اتاق عقد در امامزاده عبدالله(ع) آمل/ هزینه رایگان برای جوانان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل از ساخت اتاق عقد در امامزاده عبدالله(ع) آمل خبر داد و گفت: برگزاری مراسم عقد برای جوانان در این مکان رایگان است.

ساخت اتاق عقد در امامزاده عبدالله(ع) آمل/ هزینه رایگان برای جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس در ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام رسول علیخانی با اشاره به بازدید از امامزاده عبدالهی (ع) آمل گفت: در طی این بازدید یکی از خادمان و خیران شهرستان آمل قول‌هایی مبنی بر کمک برای ساخت خانه عقد در این امامزاده را مطرح کرده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل از کمک یک میلیون تومانی این خادم برای ساخت خانه عقد خبر داد و بیان داشت: با کمک یک میلیونی این خیر مقرر شد مابقی هزینه ساخت خانه عقد در امامزاده عبداله (ع) آمل را اداره اوقاف تقبل کند.

علیخانی اذعان داشت: سعی می‌شود اتاق عقد در هفته وقف در امامزادگان شاخص شهرستان به ویژه در آستانه مقدسه امامزاده ابراهیم (ع) آمل افتتاح شود.

وی بیان داشت: برگزاری مراسم عقد برای جوانان در این مکان رایگان است.

کلنگ احداث مسجد از زمین موقوفه در بخش بندپی غربی بابل برزمین زده شد

در خبر دوم از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران آمده، حجت الاسلام محمد خلیلی از کلنگ زنی احداث یک مسجد در روستای کرکنار بخش بندپی غربی خبر داد و بیان داشت: این مسجد به مساحت 3 هزار و 800 متر ساخته می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بخش بندپی غربی بابل با اشاره به اینکه زمین این مسجد توسط دو خیر وقف شده است، افزود: یک فرد به مساحت دو هزار متر و دیگری به مساحت یک هزار و 800 متر وقف کرده است.

خلیلی تصریح کرد: این 3 هزار و 800 متر زمین با نیت ساخت مسجد، حسینیه و قبرستان وقف شده است.

وی با بیان اینکه مراسم کلنگ‌زنی احداث این مسجد با حضور مسئولان بخش رودپی برگزار شد، افزود: معاون بهره‌وری موقوفات اداره کل اوقاف مازندران، رئیس اداره، شهردار خوش رودپی و اهالی محل در آیین کلنگ‌زنی این مسجد نیز حضور داشتند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بخش بندپی غربی بابل بیان داشت: نوروز رشیدی معاون بهره‌‌وری اقتصادی در این مراسم به موضوعات در زمینه وقف و ارزش موقوفات در آیات و روایات قرآن کریم پرداخت.

انتهای پیام/86003/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول