اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافق:

پیروی از ولایت فقیه رمز رستگاری نظام است

امام جمعه شهرستان بافق گفت: پیروری از ولایت فقیه رمز ماندگاری نظام است و بسیجیان بافق در این مسیر قدم برداشته‌اند.

پیروی از ولایت فقیه رمز رستگاری نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی صبح امروز در جمع هیئت عاشقان ولایت بسیجیان شهرستان بافق و حلقه‌های طرح صالحین، اوباما را عروسک دست نشانده صهیونیست خواند و اظهار داشت: اوباما مانند مرده‌ای است که صهیونیست‌ها او را می‌چرخانند.

وی با اشاره به مذاکرات ژنو بیان کرد: نمایندگان ما با سربلندی جلسه غرب را ترک کردند و با این کار، جایگاه نظام را به خوبی حفظ کردند.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش ویژه مردم در انقلاب خاطرنشان کرد: این جایگاه در اسلام و انقلاب از اهمیت خاصی برخوردار است و مردم همواره در راس قرار دارند.

امام جمعه بافق، انقلاب را برگرفته از نظام اسلامی دانست و عنوان کرد: موفقیت ما در نظام و انقلاب به دلیل اسلامی بودن آن و مسیر صحیحی است که اسلام برای ما ترسیم کرده است.

وی، تکیه اسلام به دو عنصر کتاب الله و عترت را رمز پیروزی خواند و گفت: در عصر غیبت نیز پیروی از ولایت فقیه رمز رستگاری این نظام است.

فرمانده ناحیه بسیج بافق نیز در این همایش، همگامی  بسیجیان در مباحث روز نظام و انقلاب را مهم خواند و گفت: گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان غالب و برتر است.

بمانعلی باقیان، قدرت انقلاب را برگرفته از از خون شهدا خواند و اظهار داشت: این قدرت برگرفته از اعتقادات ما است و ما وارثان خون شهدا هستیم.

وی، تحقق پاسداری از خون شهدا را در دفاع امنیتی و جهاد فرهنگی عنوان کرد و گفت: تلاش در حلقه‌های شجره طیبه صالحین و در امر به معروف و نهی از منکر و جهاد در سازندگی و محرومیت‌زدایی و جهاد علمی از عرصه‌های مهم خدمت بسیجیان است.

باقیان با اشاره به ابتکار و خلاقیت در تمام سطوح به ویژه دانش‌آموزی و دانشجویی اظهار داشت: نیاز امروز کشور به کارهای علمی است چرا که هراس دشمنان نظام از همین جهاد علمی در کشور است.

به گزارش فارس، این همایش با پیاده روی بسیجیان از امامزاده عبدالله تا گلزار شهدای گمنام پایان یافت.

انتهای پیام/2464/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول