اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فاطمه رهبر در گفت‌وگو با فارس:

اظهارات خصمانه اوباما نشان از عدم پایبندی غرب به توافقات ژنو دارد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات خصمانه رئیس جمهوری آمریکا نشانه دیگری از عدم پایبندی غربی‌ها به توافقات ژنو است.

اظهارات خصمانه اوباما نشان از عدم پایبندی غرب به توافقات ژنو دارد

فاطمه رهبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: طی سال‌های اخیر که فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران بهانه‌ای برای مقابله غرب با پیشرفت و توسعه کشورمان شده، بارها ایران به عدم حسن نیت کشورهای غربی اعتراض کرده است.

وی تصریح کرد: این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران همکاری‌های بسیاری برای شفاف‌سازی فعالیت‌های هسته‌ای خود با مجامع جهانی به ویژه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشته و میزان بازرسی‌ها از فعالیت‌های هسته‌ای ایران بی‌نظیر است.

این نماینده مجلس با یادآوری توافقات اخیر ایران با 5 + 1 که مشهور به توافقات ژنو شده است، گفت: پیش و پس از مذاکرات ژنو دلسوزان و دوستداران اسلام و انقلاب به تیم مذاکره توصیه کردند که مراقب طرف‌های مذاکره باشند و به آنها اعتماد نکنند.

رهبر گفت: تجربه ثابت کرده است که غربی‌ها به تعهدات خود پایبند نبوده و هر زمانی که منافع نامشروع آنها اقتضا کنند، به تمام تعهدات خود پشت پا می‌زنند.

وی افزود: به همین دلیل ملت ایران همواره به غربی‌ها بی‌اعتماد بوده و امروز که مواضع خصمانه رئیس‌جمهور آمریکا را با وجود توافقات اخیر ایران با 5 + 1 مشاهده می‌کنیم، دلیل این بی‌اعتمادی بیش از گذشته مشخص می‌شود.

* آمریکایی‌ها با طناب پوسیده رژیم صهیونیستی به چاه رفته‌اند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای با اشاره به سنگ‌اندازی‌های رژیم صهیونیستی در راه مذاکرات ایران در ژنو گفت: پیش از انجام مذاکرات به ویژه در ژنو 2 شاهد بودیم که تلاش‌های گسترده‌ای از سوی رژیم صهیونیستی برای عدم توافق میان طرفین انجام شد.

رهبر گفت: این سنگ‌اندازی‌ها نیز طبیعی است، چرا که اشغالگران قدس می‌دانند که ایران مهمترین مانع در برابر زورگویی‌ها و ظلم و ستمی است که آنها در قبال جهان اسلام به ویژه مردم مظلوم فلسطین انجام می‌‌دهند.

وی با اشاره تحت تاثیر قرار گرفتن کاخ سفید از لابی‌های صهیونیستی تاکید کرد: کشورهای غربی و اعضای 5 + 1 به ویژه سران کاخ سفید نباید بیش از این با طناب پوسیده صهیونیست‌ها به چاه بروند و مطمئن باشند که تداوم این وضع نه منافع آنها را تامین می‌کند و نه به سود اشغالگران قدس است.

رهبر در پایان اظهار داشت: اظهارات خصمانه اوباما به طور قطع از سوی ملت ایران پاسخ قاطع دریافت خواهد کرد و کاخ سفید مطمئن باشد که اینگونه رفتارها تاثیری در عزم و اراده ملت ایران برای تحقق حقوق هسته‌ای نخواهد داشت.

انتهای پیام/2302/ع40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول