اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواستار شد

واکنش قاطع ایران به اظهارات زورگویانه جدید اوباما

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران باید واکنش قاطع در برابر اظهارات زورگویانه جدید اوباما نشان دهد.

واکنش قاطع ایران به اظهارات زورگویانه جدید اوباما

اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: متاسفانه همانطور که پیش‌بینی‌ می‌شد، علیرغم توافقات ژنو باز هم سران کاخ سفید مواضع خصمانه‌ای علیه جمهوری اسلامی و فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان اتخاذ می‌کنند.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه رئیس جمهوری آمریکا در روزهای اخیر مطالبی را بیان کرده که نشان‌دهنده مواضع خصمانه آمریکا علیه ایران است و باید هر چه سریع‌تر از سوی ایران پاسخ قاطع به این اظهارات ارائه شود.

*منتظر اینگونه مواضع اوباما بودیم

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که چرا سران غرب علیرغم توافقات انجام شده میان ایران با 5 + 1 اینگونه موضع‌گیری می‌کنند، گفت: به هر حال ما مواضع و رویکرد غرب در قبال جمهوری اسلامی و ملت ایران را می‌دانیم و تجربه بیش از 3 دهه دشمنی با ایران از سوی غربی‌ها پیش روی ما است.

کوثری تاکید کرد: ما انتظار بیشتری از آمریکا و سران این کشور نداریم و می‌دانیم که آنها برای تامین منافع نامشروع خود و رژیم صهیونیستی به هیچ توافقی پایبند نخواهند بود.

وی بیان داشت: در شرایط فعلی ایران باید موضع قاطعانه در برابر اوباما اتخاذ کرده و نشان بدهیم که در صورت عدم پایبندی آنها به توافقات، ایران نیز رویکرد جدیدی را اتخاذ خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: موضع ایران درباره پیگیری حقوق مسلم هسته‌ای خود شفاف و روشن است و اینگونه مواضع خصمانه نمی‌تواند در برابر تحقق این هدف مانعی ایجاد کند.

کوثری در پایان اظهار داشت: مردم ما به خوبی با توطئه‌ها و دشمنی آمریکا آگاهی دارند و حال با اینگونه موضع‌گیری‌ها از سوی رئیس جمهور آمریکا افکار عمومی در جهان نیز بر حقانیت ایران تاکید خواهد کرد.

انتهای پیام/2302/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول