اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین نشست شورای ورزش جنوب‌شرق استان تهران تشکیل شد

تدوین چشم‌اندازی برای ارتقاء ورزش جنوب‌شرق پایتخت

نخستین نشست شورای ورزش جنوب‌شرق استان تهران به‌منظور تدوین چشم‌اندازی برای ارتقاء ورزش جنوب‌شرق پایتخت و بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های ورزشی در شهرستان پاکدشت برگزار شد.

تدوین چشم‌اندازی برای ارتقاء ورزش جنوب‌شرق پایتخت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهرن، نخستین نشست شورای ورزش جنوب‌شرق تهران که چندی پیش برای برگزاری آن تصمیم‌گیری شد، به‌منظور بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های ورزشی شهرستان‌های جنوب‌شرق استان تهران میان روسای ادارات ورزش و جوانان پاکدشت، ورامین، پیشوا و قرچک در شهرستان پاکدشت برگزار شد.

این نشست راهکارهایی به‌منظور جلوگیری از موازی‌کاری، کاهش هزینه‌ها و استفاده از امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، برگزاری مسابقات چهار جانبه و اجرای برنامه‌های فرهنگی در حوزه جوانان در دو بخش آقایان و بانوان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت در این باره گفت: چهار شهرستان جنوب‌شرق استان تهران دارای پتانسیل و انرژی هم در بخش منابع انسانی و هم در بخش فضاهای ورزشی است که در صورت اتحاد و تعامل میان چهار اداره می‌توان شاهد تحول اساسی در ورزش این منطقه بود.

علی اصغرپور اظهار داشت: باید برای ارتقای ورزش جنوب‌شرق فرا شهرستانی و حتی فرا استانی فکر کرد و لازمه رسیدن به این هدف استفاده از پتاسیل‌های مشترک هر شهرستان است.

وی در ادامه به‌وجود تیم‌ها و ورزشکاران معتبر در شهرستان‌های جنوب‌شرق اشاره کرد و افزود: هم در حوزه آموزش و هم در حوزه ورزش و در حوزه جوانان می‌توان از تجربیات ارزنده مسئولان استفاده کرد و با شناسایی زمینه‌های موجود در هر شهرستان و با رعایت استقلال اداری و عدم دخالت در امور جاری ادارات رفاقت بیشتری را در کنار رقابت ایجاد کرد.

برگزاری لیگ جنوب‌شرق تهران

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: این قابلیت در جنوب‌شرق استان تهران وجود دارد که برخی مسابقات به صورت متمرکز و در قالب لیگ جنوب‌شرق برگزار شود و تیم‌ها به دور از هزینه‌های گزافی که اکنون برای شرکت در مسابقات استانی می‌پردازند در آن شرکت کنند.

وی به اجرای مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی ورامین در سال 92 اشاره کرد و افزود: می‌توان این مراسم را به صورت هماهنگ با شهرستان‌های دیگر جنوب‌شرق برگزار کرد. 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک نیز با استقبال از تشکیل شورای ورزش جنوب‌شرق استان تهران آن را منشأ خیر و برکت برای ورزش دانست و گفت: امیدواریم از ظرفیت‌های موجود در هر چهار شهر به نحو احسن بهره گرفته شود.

حسین قاسی‌زاده اعلام آمادگی کرد با استفاده از توانمندی‌های ورزش قرچک در راستای پیشبرد ورزش جنوب‌شرق استان تهران گام‌های موثری برداشته شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا نیز در این جلسه اذعان داشت: مسلماً خرد جمعی در انجام بهتر امور نمود بهتری خواهد داشت اما باید برنامه‌ریزی مناسب برای پرهیز از شتاب‌زدگی در انجام امور را مدّنظر داشت.

محمدخانی افزود: به‌منظور تعامل و هماهنگی بهتر در انجام برنامه‌های مشترک لازم است یک هفته تا 10 روز قبل از انجام هر برنامه به‌منظور انجام تشریفات لازم فرصت داشت که این مساله باید مدّنظر قرار گیرد.

این گزارش حاکی است، این نشست نخستین جلسه شورای ورزشی شهرستان‌های جنوب‌شرق استان تهران بود که دبیرخانه دائمی آن در شهرستان پاکدشت قرار دارد و از این پس به صورت ماهانه و هر ماه در یکی از ادارات شهرستان‌های جنوب‌شرق تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/2462/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول