اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر رودبار خبر داد

اصلاح و بازنگری طرح تفصیلی شهر رودبار

رئیس شورای اسلامی شهر رودبار گفت: مهم‌ترین برنامه‌ شورای شهر، شهرداری و فرمانداری رودبار، اصلاح و بازنگری طرح تفصیلی شهر رودبار است که شهر در حوزه‌های مختلف توسعه پیدا می‌کند.

اصلاح و بازنگری طرح تفصیلی شهر رودبار

رضا راوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار اظهار داشت: طی دو ماه آینده چند پروژه در شهر رودبار با تلاش و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری رودبار احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه سه میدان در ورودی شهر از سمت شهرستان جیرفت، دو میدان خروجی شهر به سمت منطقه زهکلوت و سه میدان به سمت گلزار شهدای شهر به زودی افتتاح می‌شوند، افزود: احداث فضای سبز برای میراث فرهنگی نیز تا اوایل دی ماه سال جاری آغاز می‌شود.

راوند با اشاره به احداث میدان و بلوار کشاورز به طور همزمان در شهر که کار جدول‌کشی آن در حال انجام است، تصریح کرد: در مرکز شهر رودبار زمینی برای احداث بازارچه میوه و لبنیات توسط شهرداری خریداری شده است که برای میوه‌فروشی، ماهی‌فروشی و سبزی‌فروشی غرفه‌‌بندی می‌شود.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای جلوگیری از سد معبر دست‌فروشان و رفاه حال مردم انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: بازارچه سرپوشیده شهر نیز طرح آن توسط حوزه مدیریت شهری گرفته شده است و بودجه آن توسط شهرداری تأمین می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رودبار گفت: مهم‌ترین برنامه‌ای که در دستور کار اعضای شورای شهر، شهرداری و فرمانداری رودبار است، اصلاح و بازنگری طرح تفصیلی شهر رودبار است که شهر از وضعیت موجود در حوزه‌های مختلف به چند برابر توسعه پیدا می‌کند.

راوند ادامه داد: آنچه که شهر رودبار در حال حاضر به آن نیاز دارد، بحث زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است که باید دیده شود و هر پروژه‌ای که در حال انجام است، تأثیر فرهنگی آن هم دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه احداث گلخانه شهرداری از برنامه‌های کوتاه مدت شورای شهر و شهرداری رودبار است، اظهار داشت: کشت گل در این گلخانه تا دو هفته دیگر آغاز و نیاز گل فصلی و تزئینی شهر تأمین می‌شود و می‌تواند شهرستان‌های همجوار را نیز زیر پوشش قرار دهد.

راوند با بیان اینکه رفع مشکلات عمومی شهروندان در زمینه‌های مختلف آب، برق، مخابرات و آسیب‌های اجتماعی در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر رودبار است، عنوان کرد: از جمله این موارد پیگیری آب آشامیدنی شهرک ریگ‌آباد است که حداکثر تا سه هفته آینده اجرایی می‌شود.

وی افزود: برای آماده کردن و زیرسازی تمام معابر، کوچه و خیابان‌های شهر رودبار قراردادی بین شهرداری رودبار و قرارگاه خاتم‌انبیاء سپاه ناحیه مقاومت رودبار منعقد شده است و طی یک هفته دیگر کار آغاز می‌شود.

انتهای پیام/80009/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول