اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دارنده 3 مدال طلای مسابقات آسیایی:

توجه و حمایت مسئولان چاشنی موفقیت قهرمانان ورزشی است

پوریا محمدپرست خواستار توجه بیشتر مسئولان به ورزش خراسان‌جنوبی شد و گفت: چاشنی سخت‌کوشی ما در رقابت‌های ورزشی، منوط به حمایت‌های مالی و معنوی است.

توجه و حمایت مسئولان چاشنی موفقیت قهرمانان ورزشی است

پوریا محمدپرست امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: یکی از دلایل موفقیتم در عرصه حرفه‌ای ورزش، بهره‌مندی از مربیان طراز اول کشور و مطالعه فراوان در زمینه رشته ورزش بدنسازی پرورش اندام است.

وی افزود: متولد 30 دی‌ماه سال 1374 در شهرستان بیرجند هستم و حدود سه سال است که زیر نظر پدرم عبدالصمد محمدپرست که از قهرمان جهان و دارنده چندین عنوان آسیایی است به تمرینات ادامه می‌دهم.

ورزشکار بدنسازی پرورش اندام خراسان‌جنوبی اذعان داشت: استعدادهای ورزشی و پتانسیل‌های بسیار خوبی در خراسان جنوبی وجود دارد و بر همین اساس، از مسئولان انتظار دارم به ورزش استان توجه ویژه‌ای داشته باشند و با کمک‌های مالی و معنوی خود، به مدال‌آوران و قهرمانان کشوری و بین‌المللی نیز روحیه دهند.

تحصیل و کسب تهذیب نفس از ضروریت‌های هر ورزشکار است

دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی فیلیپین، با بیان اینکه دارای مدرک دیپلم در رشته کامپیوتر است در پاسخ به پرسش خبرنگار ما که آیا ورزش‌‌کردن با تحصیل منافاتی دارد و چقدر توانسته‌است در دو مقوله تحصیل و ورزش موفق شود، گفت: حضورم در مسابقات قهرمانی بدنسازی و پرورش اندام کشوری و بین‌المللی و از سویی رقابت با حریفان مطرح آسیایی اگر چه سبب تقویت اعتماد به نفس در من شده است ولی به عنوان  یک قهرمان ملی مسئولیتم را در حوزه اجتماعی و تحصیلاتی دو چندان کرده است.

محمدپرست ادامه داد: تحصیل و کسب تهذیب نفس برای هر فردی لازم و ضروری است و ورزشکاران با توجه به شاخصه الگو بودن باید دراین دو مولفه با یک برنامه‌ریزی مناسب همت و تلاش بیشتری از خود نشان دهند تا بتوانند در میان جوانان تاثیرگذار و در ورزش نیز موفق‌تر باشند.

وی به کسب سه مدال رنگارنگ خود در مسابقات آسیایی اشاره کرد و افزود: در مسابقه پرورش اندام رشته تک‌پرس قهرمانی آسیایی 2012 مغولستان مدال برنز را برای کشور و خراسان جنوبی به ارمغان آوردم، در مسابقات قهرمانی آسیایی2013 که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در خوزستان برگزار شد مدال نقره این مسابقات را کسب کردم و مسابقات اخیر قهرمانی آسیایی فیلیپین با لطف خدا و حمایت خانواده‌ام موفق شدم مدال طلای این مسابقات را بدست آوردم.

انتهای پیام/69014/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول