اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای اردبیل:

تصفیه‌خانه فاضلاب پارس‌آباد 48 درصد پیشرفت دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان مرزی پارس‌آباد با 48 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

تصفیه‌خانه فاضلاب پارس‌آباد 48 درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین حسن‌زاده عصر امروز در بازدید از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب و خط انتقال 600 میلیمتری محله زیر نهر تراب شهر مرزی پارس‌آباد اظهار داشت: تکمیل این پروژه می‌تواند اهالی این منطقه را از مشکلات و نارسایی‌های بسیار دور کند.

وی تصریح کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب با 48 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا بوده که در حال حاضر اهم کارهای انجام شده در تصفیه‌خانه فاضلاب سازه ورودی این پروژه است.

حسن‌ِزاده در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: این سازه شامل لوله‌های ورودی، آشغال‌گیری، دانه‌گیر، پارشال فلوم حوض‌های هوادهی، بسترسازی و احداث حوضچه‌های تغلیظ لجن، ساختمان اداری، فنس‌کشی محوطه، اجرای بای پس، تهیه بخشی از تجهیزات الکترومکانیکال است که تا پایان آبان ماه سال‌جاری منعقد شده بود که به مرحله اجرا رسید.

این مسئول اضافه کرد: تا پایان مهر ماه سال 92 برای طرح فاضلاب شامل شبکه و تصفیه‌خانه بالغ بر 154 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: 54 میلیارد ریال آن برای تصفیه‌خانه و 100 میلیارد ریال برای شبکه فاضلاب بوده و جهت تکمیل طرح فاضلاب 100 میلیارد ریال شبکه و تصفیه‌خانه مورد نیاز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: ما در اعتبارات سال آینده باید منابع خاصی را برای این پروژه در نظر بگیریم تا عملیات اجرایی در موعد مقرر انجام شده و کارها با روند مطلوب ادامه پیدا کند.

حسن‌زاده ادامه داد: علاوه بر شهرستان مرزی پارس‌آباد ما در سایر شهرستان‌ها تکمیل تصفیه‌خانه‌های فاضلاب را در اولویت قرار دادیم و امیدواریم در این رابطه اهداف و برنامه‌ها محقق شود.

انتهای پیام/62007/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول