اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی اعلام کرد

پیشرفت مطلوب تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: هفت تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی با پیشرفت بالای 90 درصد آماده بهره‌برداری هستند.

پیشرفت مطلوب تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی

صابر پرنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شهرک صنعتی شاهین‌دژ بعنوان سومین شهرک صنعتی در آذربایجان غربی محسوب می‌شود که اداره امور آن به شرکت خدمات‌رسان شهرک واگذار می‌شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی یادآور شد: انتخابات هیئت مدیره و بازرسان شرکت خدماتی شهرک صنعتی شاهین‌دژ برگزار شده بود و با ثبت این شرکت اداره امور شهرک صنعتی به شرکت خدماتی واگذار شد.

وی عنوان کرد: ایجاد شرکت‌های خدماتی در راستای اصل 44 قانون اساسی بوده و با توجه به اینکه مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی رئیس مجمع شرکت خدماتی هست بنابراین شرکت شهرک‌های صنعتی در کنار شرکت خدمات‌رسان بوده و به تعهدات خود نیز عمل خواهد کرد.

پرنیان ادامه داد: شرکت خدماتی از حمایت‌های قانونی برخوردار است و می‌تواند از راه‌های قانونی نسبت به مطالعات از واحدهای تولیدی اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی به بهره‌برداری رسیده و هفت تصفیه‌خانه دیگر نیز با پیشرفت بالای 90 درصد آماده بهره‌برداری هستند.

پرنیان اضافه کرد: سال 93 در صورت دریافت مجوز، مطالعه و ایجاد تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک صنعتی شاهین‌دژ در اولویت خواهد بود.

وی تاکید کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی از لحاظ اعطای اسناد مالکیت از جایگاه ممتازی در بین شرکت‌های استانی برخوردار است و بزودی و با آماده‌سازی نهایی اسناد تفکیکی شهرک صنعتی شاهین‌دژ نیز به صنعتگران واگذار می‌شود.

پرنیان با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی دارای دو وظیفه عمده است، تصریح کرد: اصلی‌ترین وظیفه شرکت ایجاد و تکمیل زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی بوده و دیگری حمایت‌های نرم‌افزاری از واحدهای تولیدی است.

وی متذکر شد: تولید باید به سمت تولید دانش‌محور و صادرات‌گرا سوق یابد و واحدهای تولیدی برای افزایش رقابت‌پذیری در بازارهای جهانی باید تکنولوژی را بهبود بخشند.

پرنیان اظهار داشت: انتظار می‌رود سال‌های آینده سال‌های رونق اقتصادی باشد و شاهد دوران طلایی برای تولید خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی اذعان داشت: نجات کشور در گرو تولید است و صنعتگران جهادگران خط مقدم عرصه اقتصاد محسوب می‌شوند و باید حمایت‌های لازم از آنان انجام شود.

انتهای پیام/61005/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول