اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان گرمی خبر داد

پرداخت 6 میلیارد ریال مستمری در قالب طرح شهید رجایی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان گرمی گفت: بیش از 6 میلیارد و 779 میلیون ریال در قالب مستمری برای خانواده‌های طرح شهید رجایی پرداخت شد.

پرداخت 6 میلیارد ریال مستمری در قالب طرح شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مالک بدری عصر امروز در نشست معاونان و مسئولان کمیته امداد در گرمی اظهار داشت: از ابتدای امسال بیش از 12 میلیارد و 879 میلیون ریال در قالب مستمری به حساب مددجویان تحت حمایت این نهاد واریز شده است.

وی تصریح کرد: مستمری پرداختی برای 3 هزار و 286 خانواده‌ تحت حمایت این نهاد مردمی پرداخت شده است.

بدری با اشاره به اینکه یک‌هزار و 484 خانواده از حمایت‌های این نهاد انقلابی بهره‌مند هستند، خاطر نشان کرد: افزون بر شش میلیارد ریال به حساب سرپرست خانواده‌ آنان واریز شده است.

این مسئول با اعلام اینکه بالغ بر 6 میلیارد و 779 میلیون ریال در قالب مستمری برای خانواده‌های طرح شهید رجایی پرداخت شده است، اضافه کرد: این مبلغ برای تعداد یک‌هزار و 802 خانواده‌ تحت پوشش پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه مستمری ماهانه به منظور بهبود وضعیت معیشتی خانواده‌های تحت حمایت پرداخت می‌شود، بیان کرد: مستمری ماهانه در راستای جبران بخشی از کاستی‌ها و مایحتاج اساسی مددجویان پرداخت می‌شود تا برخی از نیازهای اساسی آنان را به حداقل رساند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان گرمی با اشاره به اینکه در کنار پرداخت مستمری خدمات دیگری نیز برای خانواده‌های تحت پوشش ارائه می‌شود، یادآور شد: حمایت‌های رفاهی، بهداشتی، درمانی و... از دیگر خدماتی است که به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود.

بدری در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: ما در حد وسع و توان خود تلاش می‌کنیم تا نیاز خانواده‌ها را در حوزه‌های مختلف برطرف کنیم که در این ارتباط بیش از هر زمان دیگر به توان خیرین و نیکوکاران نیاز داریم.

وی گفت: کمیته امداد یک نهاد مردمی و همسو با اهداف خداپسندانه است و به یقین در این مسیر یاری خیرین و کمک آنها می‌تواند بخشی از مشکلات و نارسایی‌های ما را برطرف کند.

انتهای پیام/62007/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول