اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون روستایی بنیاد مسکن کشور صورت گرفت

بهره‌برداری از یک طرح هادی روستایی در راور

با حضور محمدرضا شاملو، معاون روستایی بنیاد مسکن کشور، طرح هادی روستای «هروز سفلی» از توابع بخش کوهساران شهرستان راور مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از یک طرح هادی روستایی در راور

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، عصر امروز با حضور محمدرضا شاملو معاون روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، طرح هادی روستای «هروز سفلی» از توابع بخش کوهساران شهرستان راور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار راور در حاشیه این مراسم اجرای طرح هادی روستایی را سامان‌بخشی به وضعیت روستاها دانست و اظهار داشت: با توجه به مهاجرت ساکنان روستاها به مراکز استان و شهرستانهای همجوار، توسعه روستاها منوط به حضور و سکونت اهالی در روستا است و می‌توان از اجرای طرح هادی روستاها به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه روستایی نام برد.

محمدرضا شریفی بر نگهداری و حفظ اقدامات عمرانی روستاها و مشارکت مردم در اجرای طرح‌ها تأکید کرد و بیان داشت: طرح هادی روستای «هروز سفلی» با اعتباری بالغ بر یک‌ میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی اجرا شد.

وی در پایان تأکید کرد: این طرح شامل یک‌هزار و 800 متر مربع زیرسازی و آسفالت، 2 هزار و 300 متر مربع عملیات سنگ‌فرش پیاده‌روها و معابر، 300 متر مربع دیوارچینی سنگ و سیمان و 150 متر مربع جداره‌سازی سنگی است.

انتهای پیام/2446/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول