اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس خبر داد

اختصاص 2‌ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های هادی روستایی کشور

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به لزوم حمایت از طرح‌های روستایی، گفت: 2‌ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های هادی روستایی کشور اختصاص می‌یابد.

اختصاص 2‌ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های هادی روستایی کشور

کمال علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به حضور شاملو معاون رئیس بنیاد مسکن کشور در مازندران، گفت: بررسی وضعیت طرح‌های هادی روستایی و صدور مجوز مسکن روستایی و شهرهای 20 هزار نفر جمعیت از موضوعات بررسی شده در این بازدیدها بوده است.

نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آشنایی مسئولان مرتبط با ظرفیت‌های حوزه انتخابیه از مهم‌ترین اهداف برگزاری بازدیدهای مسئولان کشوری از ظرفیت‌های حوزه انتخابیه است.

وی با یادآوری این نکته که 40 درصد مرکبات کشور در مازندران تولید می‌شود و 25 درصد مرکبات استان هم در قائمشهر تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های روستایی برای توسعه آن باید مورد توجه قرار گیرد.

علیپور با اشاره به اینکه امیدوار کردن روستاییان و ایجاد زمینه‌های لازم برای تثبیت جمعیت در روستاها از اهداف اصلی طرح‌های هادی است، تصریح کرد: جلوگیری از مهاجرت روستاییان و افزایش تولید و اشتغالزایی روستایی باید مورد برنامه‌ریزی قرار گیرد.

نماینده مردم سوادکوه و قائمشهر به پیگیری برای اختصاص حدود 2 هزار میلیارد تومان برای طرح‌های هادی روستایی کشور اشاره کرد و گفت: حضور مسئولان ملی در روستاهای حوزه انتخابیه و در میدان عمل برای آشنایی مستقیم مسئولان با مسائلی است که در کمیسیون عمران و در جلسات مختلف به مسئولان بیان می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امسال اعتبارات خوبی برای روستاهای استان اختصاص می‌یابد، افزود: سال گذشته هشت درصد از بودجه اعتبارات استان مازندران به بنیاد مسکن اختصاص یافته است و امسال هم برنامه‌های مناسبی برای اعتبارات روستایی در نظر می‌گیریم.

انتهای پیام/86015/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول