اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی فارس تاکید کرد

حضور نماینده‌ای از شورای فارس در کنار استاندار

رئیس شورای اسلامی فارس بر حضور نماینده‌ای از شورای این استان در کنار استاندار تاکید کرد.

حضور نماینده‌ای از شورای فارس در کنار استاندار

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامحسین یعقوبی بعد از ظهر امروز در کنفرانس خبری با خبرنگاران، اظهار داشت: هماهنگی بین شورای استان و شوراهای شهر و روستا به ویژه در کلان‌شهر شیراز، بسیار سازنده است.

وی افزود: در این دوره از فعالیت شوراهای شهر و روستا شاهد حضور جوانان تحصیل کرده در میان اعضای شوراها هستیم همچنین بسیاری از افراد برای نخستین بار به عضویت شورا درآمده‌اند، بنابراین بحث آموزش از اهمیت بالایی برخوردار است.

یعقوبی تصریح کرد: در شورای چهارم تعداد اعضا به 29 عضو افزایش یافته است، و با توجه به اینکه شورای استان یکی از اعضای شورای فرهنگ عمومی فارس بوده و این شورا در راس برنامه‌ریزی فرهنگی قرار دارد، می‌توان برای شوراها در این موضوع سهمی قائل بود.

رئیس شورای اسلامی استان فارس تصریح کرد: اگر یک مشاوری از شورا در کنار مدیریت این استان، قرار گیرد روند پیگیری مسائل اولویت‌دار هر منطقه بهتر انجام می‌شود.

وی با اعلام پیگیری سه موضوع در شورای این استان، بیان کرد: آموزش شوراها، توسعه فرهنگی استان با توجه به نیازهای جوانان و بانوان و مشاوره به مدیران فارس، از جمله موضوعاتی‌ است که در برنامه‌های ما وجود داشته و از اولویت بالایی برخوردارند.

یعقوبی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی استان فارس، یک ظرفیت تاثیرگذار در امور مهم و اساسی ما است و در صورتی که در کنار مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی قرار گیرد، می‌تواند در رسیدن استان ما به جایگاه بالاتر موثر باشد.

انتهای پیام/2448/ک20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول