اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

مراکز تحقیقاتی کمکی برای تحقق اهداف آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: وجود مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، آموزش و پرورش را در رسیدن به اهدافش کمک می‌کند.

مراکز تحقیقاتی کمکی برای تحقق اهداف آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم جهانگیری ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مرکز مطالعات و تحقیقات باشگاه پژوهشگران جوان دبیرستان شهید احمدی‌روشن ناحیه یک کرمان اظهار داشت: مدرسه‌، کانون اصلی آموزش و پرورش و محل تحقق تمام اهداف تعلیم و تربیت است.

وی عنوان کرد: آموزشی می‌تواند مؤثر بوده و در جامعه جایگاه داشته باشد که مبتنی بر تحقیق و پژوهش باشد.     

جهانگیری افزود: وجود مراکز تحقیقاتی و پژوهشی در آموزش و پرورش می‌تواند این نهاد را در رسیدن به اهدافش کمک کند تا بتواند مسیر رو به رشد خود را طی کند.

وی بیان داشت: آموزش و پرورش، برخوردار از سرمایه عظیم انسانی است که اگر این سرمایه در مسیر خود هدایت شود، قطعا می‌تواند در جامعه مفید باشد.

جهانگیری خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان ولی‌نعمتان آموزش و پرورش هستند که فکر و اندیشه آنها اگر با تحقیق با پژوهش همراه باشد در رشد و بالندگی جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در این مراسم به ارائه گزارش دستاوردهای دانش‌آموزان این ناحیه در المپیادها و جشنواره‌ها پرداخت و گفت: مراکز تحقیقاتی مطالعاتی که در روستاها ایجاد می‌شود با هدف احیای مدارس این روستاها و استفاده از فضاهای مناسب است.

ادهمی بیان داشت: باشگاه پژوهشگران جوان دبیرستان شهید احمدی روشن ناحیه یک کرمان با امکانات و تجهیزات در رشته‌های فیزیک، زیست، نجوم و زمین‌شناسی‌‌ آماده ارائه خدمات به دانش‌آموزان است. 

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول