اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سنندج در مجلس:

بدون شک نمایندگان کردستان به استاندار جدید کمک خواهند کرد

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به استاندار جدید این استان کمک خواهند کرد.

بدون شک نمایندگان کردستان به استاندار جدید کمک خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیداحسن علوی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کردستان در سنندج اظهار داشت: مردم و نخبگان کردستانی از اظهارات وزیر کشور در خصوص عدم انتخاب فردی بومی ناراحت هستند.

وی افزود: وقتی آقای وزیر در کردستان عنوان می‌کند که از میان شما فردی شایسته انتخاب استانداری نبود و سپس به استان بوشهر سفر می‌کنند و در مراسم معارفه استاندار آنجا می‌گویند که از میان خودتان یکی را انتخاب کردیم که بار دیگر بر ناراحتی مردم کردستان و نمایندگان استان در مجلس افزوده می‌شود.

علوی تصریح کرد: وزیر کشور باید بدانند که کردستان یکی از سیاسی‌ترین استان‌های کشور است و مردم این استان به خوبی با این ادبیات سیاسی آشنا هستند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کردستانی‌های ولایت‌مدار همواره تمامیت‌ارزی، دفاع از نظام و پیروی از منویات رهبری را در اولویت امور خود قرار داده و در این مسیر گام برمی‌دارند.

علوی افزود: بدون شک نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به استاندار جدید این استان کمک خواهند کرد و در راستای تحول و توسعه استان نهایت همکاری را خواهند داشت.

وی در ادامه سخنان خود از سستی در امور و فعالیت‌ها توسط برخی مدیران در استان انتقاد کرد و افزود: باید مدیران بدانند که تا آخرین لحظاتی که مسئولیت دارند باید تلاش و فعالیت نمایند و پاسخگوی مردم باشند.

علوی خاطرنشان کرد: کار در دولت با سستی به پیش نمی‌رود و کردستان نیازمند همت و تلاشی مضاعف در تمامی زمینه‌هاست.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود به مبحث کاهش 33 درصدی اعتبارات عمرانی کشور در بودجه سال آینده اشاره کرد و افزود: این روند در بودجه‌های استان نیز تداوم خواهد داشت لذا باید با استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و فاینانس بخشی از این کمبودها را جبران کرد.

انتهای پیام/79006/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول