اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

سی و ششمین دوره مسابقات قرآن آذربایجان غربی به کار خود پایان داد

مرحله استانی مسابقات قرآن کریم آذربایجان غربی که از بیست و یک آذرماه در ارومیه آغاز به کار کرده بود، ظهر امروز با تجلیل از نفرات برتر استانی در رشته های مختلف به کار خود پایان داد.

سی و ششمین دوره مسابقات قرآن آذربایجان غربی به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ظهر امروز مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل، هیجدهمین دوره مسابقات مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن، ششمین دوره مسابقات اذان و پنجمین دوره مسابقات ابتهال که به صورت همزمان از عصر بیست و یکم آذرماه در ارومیه آغاز شده بود به کار خود پایان داد.

آیین اختتامیه این دوره از مسابقات قرآن ظهر امروز با حضور آیت‌الله علی‌اکبر قرشی، عضو خبرگان رهبری و شورای حوزه‌های علمیه استان، قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی، نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه و جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سالن آمفی تئاتر اداره کل برق منطقه‌ای استان برگزار شد.

در این مراسم نفرات اول هر رشته به قرائت قرآن به صورت حفظ، ترتیل و ابتهال پرداختند و اذان نیز از سوی نفر اول گروه شکوفه‌ها اقامه شد.

تجلیل از نفرات اول رشته‌های مختلف در دو رده سنی شکوفه‌ها و بزرگسالان در دو بخش خواهران و برادران اصلی‌ترین بخش آیین اختتامیه این دوره از رقابت‌های قرآن کریم آذربایجان غربی بود.

در ادامه مراسم از داوران بخش خواهران و برادران و مدیرعامل‌های شرکت مخابرات و اداره کل برق منطقه‌ای استان نیز با اهدای لوح یادبود مسابقات قرآن قدردانی شد.

انتهای پیام/61001/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول