اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه آهن کرمان:

یک سوم خطوط راه‌آهن کرمان قدیمی است

مدیرکل راه آهن استان کرمان گفت: طول خطوط ایستگاه راه‌آهن در استان کرمان حدود 600 کیلومتر است که حدود 230 کیلومتر از این خطوط قدیمی است و به دنبال ارتقای آنها هستیم.

یک سوم خطوط راه‌آهن کرمان قدیمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهرداد پاسیار پیش از ظهر امروز در نشست خبری شورای حمل و نقل استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان کرمان در زمینه خطوط راه‌آهن استان‌های برخوردار است و در سال گذشته هیچ سانحه‌ای در مسیرهای ریلی نداشتیم.

وی افزود: در روز 26 آذر به مناسبت روز حمل و نقل ایستگاه قطار در شوره‌گز در استان کرمان بازگشایی می‌شود و تعداد ایستگاه‌ها در اداره کل راه‌آهن کرمان از 12 ایستگاه باز به 13 ایستگاه باز می‌رسد.

مدیرکل راه آهن استان کرمان بیان داشت: میانگین بارگیری در هشت ماهه امسال جاری 112 هزار تن به صورت ماهانه بوده است و جایگاه خوبی را در راه‌آهن در سطح کشور داریم و توانستیم از نظر درآمدی به مقام ششم برسیم و از نظر بارگیری هم به مقام پنجم ارتقا یابیم.

پاسیار با اشاره به اینکه طول خطوط ایستگاه راه‌آهن در استان کرمان حدود 600 کیلومتر است، تصریح کرد: حدود 230 کیلومتر از این خطوط قدیمی است که به دنبال ارتقای این خطوط هستیم.

وی با بیان اینکه قطارهای خوبی در کرمان داریم، افزود: همه روزه سه قطار از استان کرمان به مشهد و تهران حرکت می‌کنند و هر قطار به صورت میانگین 600 نفر را جابه‌جا می‌کند.

انتهای پیام/80019/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول