اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان انار خبر داد

افتتاح مجتمع فرهنگی انار در آینده‌ای نزدیک

فرماندار شهرستان انار گفت: مجتمع فرهنگی موعود انار با اعتبار حدود 28 میلیارد ریال در حال اتمام و در آینده نزدیک قابل افتتاح است.

افتتاح مجتمع فرهنگی انار در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از انار، غلامعلی موحدی‌نیا پیش از ظهر امروز به همراه معاون عمرانی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجتمع فرهنگی و هنری در حال ساخت موعود این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ساخت و آماده شدن این پروژه قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: این مجتمع فرهنگی با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده با اعتبار حدود 28 میلیارد ریال به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع شامل سالن آمفی‌تئاتر، کتابخانه، دفاتر انجمن‌های هنری و ساختمان اداری در حال اتمام و در آینده نزدیک قابل افتتاح است.

جمع‌آوری 500 میلیون ریال نذورات برای بازسازی عتبات عالیات

جلسه ستاد عتبات عالیات امین‌شهر با حضور غلامعلی موحدی‌نیا رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان انار، امام جمعه امین‌شهر و دیگر اعضای این ستاد در محل دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

حدود 500 میلیون ریال نذورات مردم برای بازسازی عتبات عالیات از مردم مؤمن امین‌شهر و روستاهای هم‌جوار جمع‌آوری شده که آماده ارسال بود.

انتهای پیام/2446/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول