اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مسکن بنیاد شهید خبر داد

بهره‌برداری از 11 مجتمع فرهنگی توانبخشی در سطح کشور تا پایان سال

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: 11 مجتمع فرهنگی توانبخشی در سطح کشور تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 11 مجتمع فرهنگی توانبخشی در سطح کشور تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، حسین هادیانی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از فاز نخست مجتمع فرهنگی توانبخشی ایثار استان البرز اظهار داشت: ارائه خدمات به ایثارگران یکی از مهمترین برنامه‌های ما محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا و با تمهیدات اندیشیده شده هم‌اکنون 90 مجتمع فرهنگی ایثار در کشور در دست ساخت است که با تدابیر انجام شده 11 مجتمع ایثار در استان‌های مختلف کشور تا پایان سال به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بنیاد شهید از سال 87 کار ساخت این مجتمع‌ها را در کشور آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده کار ساخت این مجتمع‌ها در استان‌های مختلف کشور آغاز شده است که هم‌اکنون بیش از 50 درصد پیشرفت دارند.

هادیانی با بیان اینکه این مجتمع‌ها در هر استان در سه بخش ساخته می‌شود، افزود: یک بخش آن کلینیک‌های تخصصی فیزیوتراپی، هیدروتراپی، پروتز، اورتز و اورژانس، کارگاه‌های آموزشی و خدمات مشاوره است.

به گفته وی اسکان، نمازخانه، آشپزخانه، رستوران، استخر، پارکینگ مسقف و تأسیسات نیز شامل بخش دوم شده و همچنین احداث سالن چند منظوره فوتسال، والیبال، هندبال و بسکتبال، سالن بدنسازی، تیراندازی، سونا و جکوزی و مرکز تفریحی و سالن آمفی تئاتر نیز شامل بخش سوم می‌شود.

انتهای پیام/2302/ب20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول