اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جنوب تهران انجام شد

عملیات 125 برای مهار آتش لوله‌های فاضلاب

آتش‌سوزی لوله‌های فاضلاب شهری زیر پل بعثت آتش‌نشانان را به محل حادثه کشاند.

عملیات 125 برای مهار آتش لوله‌های فاضلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌عمومی آتش‌نشانی تهران، همزمان با تماس‌های مکرر شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود و آتش از زیر پل بعثت، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران زنگ ایستگاه‌های 99 و 21 را به ‌صدا درآورد و آتش‌نشانان به ‌همراه دو دستگاه تانکر آب، خاور کف و دستگاه تنفسی روانه شمال به جنوب امام علی (ع)، زیر پل بعثت شدند.

علیرضا چراغی، معاون منطقه 8 عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: پس از رسیدن نیروی عملیات به محل حادثه مشاهده شد که از چند دهانه منهول فاضلاب شهری در امتداد بزرگراه دود و شعله زیادی به بیرون زبانه می‌کشید.

وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله با بستن دستگاه‌های تنفسی دریچه اصلی و مرکز آتش‌سوزی را پیدا کرده و با استفاده از آب و کف موجود اقدام به مهار و خاموش کردن آتش کردند.

نیروهای عملیات پس از خاموش کردن کامل آتش‌سوزی با استفاده از فن فشار مثبت اقدام به تخلیه دود موجود برای دسترسی به داخل منهول کردند و پس از ایمن‌سازی کامل محیط، محل را تحویل شهردار ناحیه 3، عوامل فاضلاب و عوامل پیمانکار پروژه داده و به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/2462/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول