اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فومن:

تحقیق و پژوهش لازمه رشد جامعه است

امام جمعه فومن تحقیق و پژوهش را لازمه رشد جامعه دانست و گفت: محققان و پژوهشگران سربازان گمنام میادین توسعه و تعالی جامعه هستند.

تحقیق و پژوهش لازمه رشد جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، حجت‌الاسلام سید محمدحسن صفوی عصر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت با گرامیداشت هفته پژوهش، لازمه رشد و توسعه جامعه را تحقیق و پژوهش دانست و اظهار کرد: با این ابزار می‌توان به بالندگی علمی رسید.

وی افزود: بحث پژوهش و تحقیقات یکی از مسائل مهم و اساسی است که اگر ژرف‌نگری و تحقیق نباشد علم حالت ایستایی و در جا زدن پیدا می‌کند.

به گفته امام جمعه فومن ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش را همواره یکی از مهم‌ترین تأکیدهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح بوده است.

وی افزود: در این زمینه باید به طرفی حرکت کنیم که دانش‌آموزان از سال‌های نخست تحصیلی با مقوله پژوهش و جایگاه فاخر آن در دنیای امروزی آشنایی پیدا کنند.

صفوی به جایگاه علمی جمهوری اسلامی ایران در جهان اشاره کرد و گفت: محققان و پژوهشگران، سربازان گمنام میادین توسعه و تعالی جامعه هستند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از پژوهش‌های اساتید و دانشجویان جوان در تشویق و ترغیب آنها به پژوهش و دستیابی به فناوری‌های جدید بسیار موثر است.

امام جمعه فومن تحقیقات و پژوهش‌های علمی در تمام زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را یکی از ضرورت‌ها و الزامات ترقی و توسعه در کشور دانست.

ا‌نتهای پیام/84002/ک20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول