اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابلسر:

‌تعداد ‌‌گردشگران‌ بابلسر از همه شهرستان‌های مازندران بیشتر است‌

فرماندار بابلسر گفت: ‌تعداد ‌‌گردشگران‌ بابلسر از همه شهرستان‌های مازندران بیشتر است‌.

‌تعداد ‌‌گردشگران‌ بابلسر از همه شهرستان‌های مازندران بیشتر است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، کریم سجادی امشب در جلسه شورای بهداشت شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد، با بیان اینکه بابلسر قطب گردشگری مازندران است، اظهار داشت: تعداد مسافران و گردشگران شهرستان بابلسر از همه شهرستان‌های مازندران بیشتر است و این امر نیازمند کنترل و توجه بیشتر در امر سلامت منطقه است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع سلامت اذعان داشت: موضوع سلامت، امنیت غذایی و بهداشت محیط از جمله مواردی است که باید به آن توجه ویژه شود.

سجادی هدف از برگزاری جلسات شورای سلامت را ارتقای شاخص‌های سلامت در حوزه شهری و روستایی دانست و گفت: اجرای دقیق و مداوم برنامه‌های آموزشی بهداشت و ارتقای سلامتی که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند، می‌تواند به کنترل عوامل خطر و اصلاح رفتارها و شیوه‌های زندگی کمک بسیار زیادی کند.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه برای ارتقای سلامت از طرح‌های نوین استفاده شود تاکید کرد: به برنامه‌ها، طرح‌ها و پیشنهادهایی که می‌تواند به ارتقا برخی پارامترها که مستقیم با سلامت جامعه در ارتباط است کمک کند توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه به بحث فرهنگ‌سازی بهداشت و درمان خوب عمل نشده است، اذعان داشت: در بحث پیشگیری،کارگروه سلامت فعالیت بیشتری داشته باشد.

سجادی در پایان خاطرنشان کرد: با پخش بسته‌های آموزشی در مدارس،دانشگاه‌ها و مساجد می‌شود از بسیاری بیماری‌های حاد جلوگیری کرد.

انتهای پیام/86010/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول