اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

سلامت نفس و تقوا لازمه تحقق اهداف دستگاه قضاست

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: سلامت نفس، مناعت طبع، تعهد و تقوا لازمه تحقق اهداف دستگاه قضایی است.

سلامت نفس و تقوا لازمه تحقق اهداف دستگاه قضاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی عصر امروز در دیدار با کارکنان دادگستری استان اردبیل که همزمان از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با حوزه‌های قضایی تابعه برقرار بود،‌ اظهار داشت: احقاق حقوق مردم، فصل خصومت، رسیدگی به دعاوی و رفع اختلافات مردم، رسیدگی به تظلمات، ایجاد امنیت برای جامعه و نهایتاً جلب اعتماد مردم برای دستگاه قضایی را به عنوان ملجا و پناهگاه مردم از جمله اهداف تشکیلات قضایی اعلام کرد.

وی تصریح کرد: سلامت نفس، مناعت طبع، تعهد و تقوا لازمه تحقق این اهداف و تأمین‌کننده دنیا و آخرت کارکنان دستگاه قضایی است.

قاصدی با اشاره به اینکه شناخت هدف از خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و پی بردن به عمق معنا و مفهوم آن، تلاش برای برطرف کردن مشکلات و موانع احتمالی و نیز عمل به قانون اساسی مسیری روشن در راه ارائه خدمت‌رسانی مطلوب به مردم است، خاطر نشان کرد: این انتظاری است که مردم و نظام از ما دارند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ما در قبال تمام کسانی که در راه اعتلای این نظام جانفشانی کرده‌اند، مسئول هستیم و بایستی در انجام وظایف نهایت توان خودمان را به کار گیریم و تنها خدا را شاهد و ناظر اعمال خود بدانیم.

وی با قدردانی از خدمات انجام گرفته در دادگستری کل استان اردبیل تاکید کرد: تسهیل در رسیدگی به پرونده‌ها و رفع اطاله دادرسی از اهم برنامه‌های دادگستری کل استان است.

قاصدی در ادامه یادآور شد: تمام تلاش و توان خود را در راستای احقاق حق و کسب رضایت بیشتر مردم از دستگاه قضایی به کار می‌گیریم. 

خدمت‌رسانی مؤثر به مردم با فعالیت دلسوزانه و هماهنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس کل دادگستری استان هماهنگی بیشتر بین واحدها و خدمت دلسوزانه را گامی مهم در خدمت‌رسانی به مردم ذکر کرد.

وی با ارائه خط مشی کلی خویش در اداره امور، خدمت‌رسانی به مردم به شکل عالی را یکی از برنامه‌های مهم کاری خویش دانست.

قاصدی بر اولویت‌بندی کارها تاکید کرد و گفت: بی‌برنامگی و ناهماهنگی عامل ایجاد بسیاری از مشکلات بوده و برای غلبه بر این‌گونه مشکلات بایستی زمانبندی و اولویت‌بندی در امورات داشته و در اجرای صحیح برنامه‌ها جدیت و مدیریت درست داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نعمتی است که خداوند متعال عنایت فرموده است، افزود: تمام دشمنان اسلام به ویژه ابرقدرت‌های مستکبر که امروزه دست به دست هم داده‌اند تا به خیال باطل خود نظام را شکست دهند، کینه‌ورزی آنها فقط به خاطر ولایی و الهی بودن نظام است و مسلماً کارگزاران این نظام با عملکرد مخلصانه و قدرتمند خود تمام نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب می‌کنند.

انتهای پیام/62001/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول