اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان خبر داد

اجرای پروژه‌های ترافیکی در همدان تا سال آینده

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان از اجرای پروژه‌های میدان سپاه، فرهنگیان، سعیدیه و بعثت در راستای کاهش بار ترافیکی در همدان تا سال آینده خبر داد.

اجرای پروژه‌های ترافیکی در همدان تا سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عباس صوفی ظهر امروز در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان همدان فعالیت در امر مواضع ترافیکی را خوب دانست و افزود: انجام پروژه‌های میدان سپاه، فرهنگیان، سعیدیه و بعثت تا سال آینده در دستور کار است.

وی افزود: در راستای اجرای زیرگذر میدان بعثت می‌توان تعیین کرد که تبدیل تقاطع سعیدیه به پل غیرهمسطح یا دور برگردان چه نتیجه‌ای را به همراه خواهد داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان از انجام پروژه تقاطع غیرهمسطح فرهنگیان طی سال آینده خبر داد و افزود: با فراهم شدن بودجه می‌توان تکمیل این تقاطع را طی سال آینده شاهد بود.

وی از شروع مطالعات پروژه میدان سپاه در راستای رفع مشکل ترافیکی خبر داد و افزود: میدان سپاه نیازمند ایجاد تقاطع استاندارد خواهد بود که باید این امر اجرائی شود.

صوفی با اشاره به بسته شدن ورودی حصار امام(ره) و ایجاد دوربرگردان در میدان انقلاب افزود: در راستای اجرای پروژه میدان سپاه تبعات اجتماعی با بسته شدن ورودی حصار نیز بروز خواهد کرد که باید با بررسی جوانب پیش رفت.

وی با تأکید بر ایجاد آرامش ترافیکی برای عابرین و خودروها افزود: در امر ترافیکی کولانج سعی بر این است کولانج بسته شود تا مشکلات در امر پیچش از میدان صورت نگیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان با اشاره به طرح ایجاد ایستگاه اتوبوس از آرامگاه بوعلی تا کوچه‌ هواپیمایی و ایجاد ایستگاه تاکسی در اول بین‌النهرین افزود: پارکینگ سینا و مهستان در راستای حل مشکل ترافیکی کولانج، بین‌النهرین و پاستور مثمر ثمر خواهد بود.

وی اجرای پارک سوار ترافیکی بین‌النهرین را در حل مشکلات ترافیکی ابتدای خیابان بوعلی مهم دانست و افزود: با مقطعی انجام شدن پروژه‌ها تا پایان سال‌جاری می‌توان نتیجه بهتر را انتخاب کرد.

صوفی از ساخت نرده عابر پیاده در مسیر پل‌ها خبر داد و افزود: در راستای کاهش تلفات پل‌های هنرستان، دانشگاه و روبروی پارک مردم تا پایان سال انجام خواهد شد.

وی با اشاره به رمپی شدن پل مجتمع امام خمینی(ره) در شهرک اندیشه افزود: موضوع راه‌اندازی ب.آر.تی نیز مطرح شده که اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/89026/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول