اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکواش مازندران خبر داد

معارفه روسای هیئت اسکواش آمل و نکا در آینده‌ای نزدیک

رئیس هیئت اسکواش مازندران گفت: روسای هیئت‌ اسکواش شهرستان‌های آمل و نکا به ‌زودی معرفی می‌شوند.

معارفه روسای هیئت اسکواش آمل و نکا در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش مازندران، در نشست ماهانه این هیات ورزشی در خانه اسکواش مازندران، مهناز محمدی به عنوان نایب رئیس بانوان، میراطربی به عنوان دبیر و سلیمان عراز محمدی به عنوان سرمربی تیم اسکواش استان معرفی شدند.

رئیس هیئت اسکواش مازندران در این نشست با اشاره به تغییرات در چارت تشکیلاتی به منظور بازسازی و نوسازی فعالیت‌های هیئت ضروری است،گفت: همکاری سابق هیئت همچنان می‌توانند در مسئولیت‌های دیگری به ورزش استان خدمت کنند.

سید اسماعیل احمدی با اشاره به اینکه در چند ماه اخیر فعالیت‌های هیئت دچار رکود شده بود، افزود: حضور نیروهای با انگیزه و با برنامه می‌تواند در رشد و شکوفایی این ورزش تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی از مسئولان جدید هیئت خواست تا با اجرای برنامه‌ها،گزارش فعالیت‌ها به صورت مستمر به اداره کل و فدراسیون اعلام کنند.

رئیس هیئت اسکواش مازندران با بیان اینکه تیم بانوان اسکواش مازندران با نام فرآورده‌های لبنی لاله در سال‌های اخیر در همه مسابقات ملی و منطقه‌ای حضور داشته است، تصریح کرد: نایب رئیس بانوان با ساماندهی بانوان ورزشکاران باید نسبت به تشکیل چارت بانوان در هیئت‌های شهرستان‌ها نیز اقدام کند و ارتباط تنگاتنکی با معاون امور بانوان اداره کل ورزش و بانوان استان داشته باشد.

وی ادامه داد: نظارت و رسیدگی به هیئت‌های شهرستان و برگزاری منظم تقویم ورزشی از وظایف مهم دبیر هیئت است که امیدواریم از این پس شاهد بهبود وضعیت ورزش اسکواش در شهرستان‌ها باشیم.

به گفته رئیس هیئت اسکواش مازندران،با رایزنی صورت گرفته با روسای اداره ورزش و جوانان شهرستان‌ها آمل و نکا،به ‌زودی برای این دو شهرستان نیز رئیس هیئت معرفی می‌شود.

احمدی از تغییر نام تیم اسکواش آقایان مازندران از شهرداری ساری به «رستوران‌های زنجیره‌ای حاج حسن» در مسابقات لیگ برتر کشور خبر داد و گفت: در دور رفت این مسابقات با نام شهرداری ساری شرکت کردیم ولی به دلیل عدم حمایت، نام تیم و حمایت مالی را حاج حسن صفری از خیران نیک‌اندیش استان بر عهده گرفتند.

وی وضعیت نام مطلوب تیم آقایان و بانوان در جدول رده‌بندی مسابقات را از مشکلات هیئت استان نام برد و اظهار داشت: در نخستین مسابقات دور برگشت موفق شدیم با حضور مربی جدید، امتیازات خوبی کسب کنیم و کمی از سقوط به رده پایین‌تر در بخش آقایان فاصله گرفتیم.

رئیس هیئت اسکواش مازندران اظهار امیدواری کرد: با تمرینات فشرده و روحیه جدیدی که به تیم آقایان تزریق شده وضعیت در رده‌بندی بهبود یابد.

انتهای پیام/2296/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول