اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برف‌روبی برف 30 سانتی‌متری ورزشگاه یادگار امام تبریز

بازی تراکتورسازی تبریز با ذوب‌آهن اصفهان برگزار می‌شود

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و مدیر ورزشگاه یادگار امام تبریز از برگزاری بازی تیم‌های تراکتورسازی با ذوب آهن خبر دادند.

بازی تراکتورسازی تبریز با ذوب‌آهن اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز امروز در ورزشگاه یادگار امام میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است.

بارش سنگین برف در روز گذشته برگزاری این بازی را در هاله ابهام قرار داد. پیگیری‌های خبرنگار فارس در تبریز حاکی از انجام این بازی در امروز است.

اسبقیان: ورزشگاه را  برای بازی امروز آماده می‌کنیم

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از تلاش اکیپی برای آماده‌سازی ورزشگاه یادگار امام خبر داد و اظهار کرد: تمام تلاش اداره ورزش و جوانان استان فراهم کردن شرایط برگزاری بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با ذوب آهن‌اصفهان است و اکیپی در ورزشگاه در حال تلاش هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه داوران و تیم حریف نیز به تبریز آمده‌اند و اعلام هواشناسی مبنی بر احتمال بارش در روزهای آینده، نظر ناظر فدراسیون  برگزاری این بازی در ساعت اعلام شده است.

مقصودی: بازی امروز برگزار می‌شود حتی با تاخیر

مدیر ورزشگاه یادگار امام از تلاش اکیپی 60 نفره برای آماده‌سازی ورزشگاه یادگار امام خبر داد و افزود: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف و کاهش شدید دما در روزهای آینده، در تلاش هستیم به هر نحوی شده ورزشگاه را برای برگزاری بازی امروز آماده کنیم و در حال حاضر چند گروه در ورزشگاه در حال تلاش هستند.

وی افزود: میزبان بارش برف در ورزشگاه به مراتب بیشتر از شهر تبریز بوده و ارتفاع برف بیش از 30 سانتیمتر می‌باشد، اما چمن ورزشگاه زیر کاور بوده و گروهی در حال برف‌روبی روی کاور هستند و کیفیت چمن ورزشگاه همانند هفته‌های گذشته مطلوب می‌باشد.

مقصودی گفت: گروهی هم در حال برف‌روبی بخشی از صندلی‌های ورزشگاه برای تماشاگران بوده و همچنین گروهی نیز در حال بازگشایی و نمک پاشی  مسیر ورودی ورزشگاه می باشند.

وی  آخرین تصمیم برای برگزاری را منوط به تصمیم ناظر فدراسیون و داور مسابقه دانسته و خاطر نشان ساخت: آقای به‌نیا نیز از حجم برف موجود در ورزشگاه تعجب کرده اما نظر وی نیز برای برگزاری این بازی مثبت بوده و در تلاش هستیم به هر نحوی شده  ورزشگاه و زمین را برای بازی آماده کنیم و قطعا این بازی با تاخیر هم شده برگزار خواهد شد.

ذوب آهن با تاخیر 3 ساعته وارد تبریز شد

تیم ذوب آهن اصفهان  شب گذشته و با تاخیر سه ساعته وارد تبریز شد. قرار بود این تیم با پرواز ساعت 17 تهران به تبریز روانه این شهر شوند اما  به دلیل شرایط نامساعد جوی پرواز این تیم با تاخیر صورت گرفته و  ساعت  9 شب وارد تبریز شدند.

در هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر فوتبال کشور امروز تیم تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام میزبان تیم ذوب‌آهن اصفهان است.

بازی رفت دو تیم در اصفهان با نتیجه 4 بر 2 به سود تراکتورسازی تبریز به اتمام رسیده بود.

انتهای پیام/60001/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول