اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

نرخ بهره‌وری‌ ادارات دولتی باید افزایش یابد/برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کنیم‌

استاندار کرمان گفت: نرخ بهره‌وری در ادارات دولتی بسیار پایین است‌، ادارات باید برای تحرک اقتصادی پویا شوند.

نرخ بهره‌وری‌ ادارات دولتی باید افزایش یابد/برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کنیم‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان کرمان بعد از انتصاب وی به سمت استانداری کرمان اظهار داشت: سرلوحه کار مدیران استان کرمان اجرای منویات مقام مظعم رهبری و عملیاتی کردن سیاست‌های دولت یازدهم است. 

وی بیان داشت: معتقدم رضای رهبری در رضایت خداوند است و رضایت رهبری را نیز خوشنودی مردم تامین می‌کند، لذا ولایتمداری به معنی خدمت به مردم به شرط خلوص نیت در راه خدا است.

رزم‌حسینی عنوان کرد: چتر انقلاب برای تمام کشور و سه میلیون نفر کرمانی باز است و همه مسئولان با نیت خالص و برای خدا کار کنند.

وی با تاکید بر رعایت اعتدال و میانه‌روی، مشورت و قانون‌گرایی افزود:‌ راهنمایی بزرگان و مسئولان از اصول مهمی است که به آن پایبند هستیم، اگر باور کنیم که خدمت به مردم خدمت به خدا است،‌ مسئول و موظف هستیم برای مردم کار کنیم و حضور در این راه ولایتمداری و ارزشمداری است. 

نرخ بهره‌وری‌ ادارات دولتی باید افزایش یابد

استاندار کرمان گفت: نرخ بهره‌وری در ادارات دولتی بسیار پایین است‌، ادارات باید برای تحرک اقتصادی پویا شوند، زمان ما برای جبران عقب‌افتادگی‌ها و رسیدن به کشورهای توسعه‌یافته کم است.

رزم‌حسینی با تاکید بر نقش مدیران در راهبری پیشرفت استان براز داشت: کسب هر موفقیت و پیشرفت در اداره به دلیل مدیریت صحیح است، خود را محصور کار روزمره نکنیم، اما کارگشای مردم باشیم.

وی خدمت به خانواده شهدا، ایثارگران و قهرمانان را امر عقلانی در تمام کشورها عنوان ‌و خاطرنشان کرد: حتی اقلیت‌های مذهبی نیز که شهدایی را تقدیم این کشور کردند، به شهدا احترام می‌گذارند.

رزم‌حسینی تصریح کرد: مشورت و تعامل از مباحث اساسی است که به آن توجه می‌کنم، اما تصمیم‌گیری درست را انجام می‌دهم.

استاندار کرمان با تاکید بر انسجام مدیریتی به منظور بهره‌گیری در پیشرفت استان گفت: سعی من بر این است که رضایت نسبی در استان کرمان با همکاری و یاری علما و بزرگان ایجاد کنم.

‌‌رعایت رسم انصاف، کاردانی و کاربلدی در تغییر مدیریت‌ها

وی در مورد تغییر مدیریتی در استان کرمان اذعان داشت: تغییر مدیران امر طبیعی و به معنی تغییر اختیارات مسئولیتی است، مقامات جمهوری اسلامی مادی نیستند.

رزم‌حسینی بیان داشت: تلاش من بر این است که رسم انصاف، کاردانی و کاربلدی را در مسئولیت‌ها رعایت کنم و جناح سیاسی افراد در این زمینه تاثیری ندارد.

وی افزود: همه ما در دایره بزرگ انقلاب اسلامی هستیم و بعد از گذشت 35 سال از انقلاب دیگر این صحبت‌ها مطرح نیست.‌

رزم‌حسینی عنوان کرد: تلاش استانداری این است که با کمک مسئولان در جهت توسعه همه جانبه گام برداریم و مطمئنا انجام هر کار اقتصادی اثرات فرهنگی مثبتی نیز به همراه دارد.

استاندار‌ کرمان تصریح کرد: برای جبران عقب‌ماندگی‌ها باید درب ادارات و اتاق مدیران کل، فرمانداران و همه مسئولان به روی مردم و سرمایه‌گذاران باز باشد و با روی خوش آنها را بپذیریم.

رسانه‌ها برای توسعه کرمان هم‌دلی کنند

وی با تقدیر از همه گروه‌های سیاسی و هم‌دلی و وفاق آنها ابراز داشت: این وفاق و همدلی نباید کوتاه مدت باشد، رسانه‌ها به عنوان مجموعه‌ای که افکار عمومی را در دست دارند در توسعه استان کرمان نقش دارند و باید هم‌دلی کنند.

رزم‌حسینی بیان داشت: برای منافع استان از حق خود بگذریم و اجازه دهیم این همدلی ادامه یابد تا انرژی مدیران صرف فعالیت‌های اصلی و مشکلات مردم شود.

تکمیل پروژه‌های نمیه تمام کرمان با پول دولت ممکن نیست 

وی با اشاره به 3 هزار و 700 پروژه نیمه تمام در استان کرمان گفت: حداقل بدهی ما به این پروژه‌های 300 میلیارد تومان است که تکمیل آنها با پول دولت امکانپذیر نیست. 

استاندار کرمان بیان داشت: گره استان کرمان تامین مالی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و با توجه به اینکه تنها 80 مورد آن غیرانتفاعی است، تنها بخش خصوصی می‌تواند آنها را پایان دهد.

برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کنیم‌

رزم‌حسینی با بیان اینکه باید برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کنیم، عنوان کرد: با این کار می‌توانیم پروژه‌های نیمه تمام را به پایان برسانیم.

وی با اشاره به اهمیت تامین امنیت برای حضور سرمایه‌گذاران خاطرنشان کرد: حلقه اقتصاد و امنیت به یکدیگر پیوسته است، وارد شدن اقتصاد در یک شهر، امنیت را نیز فراهم می‌کند.

رزم‌حسینی گفت: ما در صدد آن هستیم که بخش امنیتی نظامی معاونت سیاسی امنیتی استانداری را پررنگ کنیم، سیاست این بخش را شخص بنده به عهده می‌گیرم، اما جایگاه امنیت و نظامی باید به جایی برسد که سرمایه‌گذار حضور یابد.

استاندار کرمان با تاکید بر همکاری جدی با دستگاه‌های نظارتی تصریح کرد: نباید گمان کرد که ما جزیره‌های مستقل هستیم، باید از دستگاه‌های نظارتی استقبال کنیم، اما در این راه آبروی فرد نیز توجه داشت.

وی با اشاره به راه‌اندازی دفتر وزارت امور خارجه در کرمان در زمان اسماعیل نجار استاندار سابق کرمان برای تسهیل جذب سرمایه‌گذار خارجی خاطرنشان کرد: این دفتر در هفته آینده تاسیس می‌شود.

انتهای پیام/80017/ی40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول