اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار حمیدیه:

توسعه حمیدیه نیازمند توجه جدی مسئولان است

فرماندار حمیدیه گفت: توسعه این شهرستان تازه تاسیس نیازمند توجه جدی مسئولان است.

توسعه حمیدیه نیازمند توجه جدی مسئولان است

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حمیدیه اظهار کرد: با توجه به اینکه این شهرستان به تازگی ارتقا یافته با مشکلات زیادی به ویژه در بخش بهداشت و درمان مواجه است که امید می‌رود مسئولان با تزریق اعتبار و توجهی مضاعف در راستای رفع این مشکلات برآیند.

وی اضافه کرد: شهروندان در بخش‌های مختلف دغدغه‌هایی را دارند که کاملاً نیز به حق و به جاست و ما نیز سعی می‌کنیم با وجود حداقل امکانات موجود جوابگوی خواسته‌های آنان باشیم اما این امر در مدت زمان طولانی پاسخگوی نیازها نیست.

فرماندار حمیدیه تصریح کرد: با شناخت خوبی که از استاندار جدید خوزستان داریم کاملاً واقفیم که مشکلات این شهرستان به زودی و یکی پس از دیگری رفع می‌شود اما باید به مردم نیز دلگرمی و قوت قلبی داده شود تا آنها بیش از پیش به مسئولان و خدمتگزاران خود اعتماد کنند.

وی همچنین عنوان کرد: این منطقه بدون برخورداری از حتی یک بیمارستان، امروز مشکلات ریز و درشتی را برای مردم ایجاد کرده است و شهروندان را مدام روانه مناطق و بیمارستان های شهرهای اطراف می‌کند که این امر علاوه بر خطرات مسیرهای ارتباطی و تصادفات احتمالی، هزینه‌های هنگفتی را می‌طلبد.

فیوضی با تقدیر از تعامل مطلوب شهروندان با دستگاه‌های اجرایی مختلف بیان کرد: همه تلاشمان برای آبادی و عمران این منطقه است و مطمئنا به همت مسئولان استانی این امر در مدت زمان کوتاه‌تری به سرانجام خواهد رسید.

انتهای پیام/72001/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول