اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تأمین اجتماعی کازرون مطرح کرد

بدهی 4 میلیاردی 33 هزار کارگاه به تامین اجتماعی کازرون

رئیس تأمین اجتماعی کازرون از بدهی 4 میلیارد تومانی حق بیمه 33 هزار کارگاه و مشاغل آزاد در این شهرستان به تأمین اجتماعی خبر داد.

بدهی 4 میلیاردی 33 هزار کارگاه به تامین اجتماعی کازرون

علی‌اکبر عاشوری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: کارفرمایان صنفی، صنعتی و کشاورزی که تا پایان سال 91 دارای بدهی قطعی حق بیمه به سازمان تأمین اجتماعی هستند، درصورت تسویه بدهی تا نوزدهم دی‌ماه سال جاری مشمول بخشودگی 100 درصدی جرائم می‌شوند.

وی افزود: بخشودگی جرائم حق بیمه شامل تمام رانندگان، صنوف و کارگاه‌های کشاورزی و مشاغل آزاد است، در صورتی‌که در اسرع وقت به تسویه بدهی حق بیمه خود اقدام کرده باشند.

رئیس تأمین اجتماعی کازرون از اجرای طرح پرداخت اینترنتی حق بیمه به زودی در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح در شهرستان کازرون به عنوان دومین شهر در استان فارس بعد از شیراز در دهه مبارکه فجر امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

عاشوری‌نژاد تصریح کرد: طرح پرداخت اینترنتی حق بیمه در راستای توسعه و ارتقای کیفیت طرح تکریم از کارفرمایان و بیمه‌شدگان مشمول قانون تأمین اجتماعی و تسهیل در ارسال صورت حساب مزد و حقوق تمام کارگاه‌ها اجرایی می‌شود.

وی در ادامه از کارفرمایان تمام کارگاه‌های کازرون خواست در نیمه دوم دی‌ماه سال جاری نسبت به دریافت تخصیص کد رمز عبور برای پرداخت اینترنتی حق بیمه به سازمان تأمین اجتماعی این شهرستان اقدام کنند.

این مسئول گفت: برای آشنایی بیشتر کارفرمایان به منظور پرداخت غیر حضوری لیست اینترنتی، کارگاه آموزشی به‌زودی توسط این سازمان تشکیل می‌شود.

عاشوری‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: در حال حاضر افزون بر 100 هزار نفر در کازرون زیر پوشش بیمه سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند که حدود 35 درصد از مردم این شهرستان را شامل می‌شود.

رئیس تأمین اجتماعی کازرون در پایان تعداد مستمری‌بگیران در این شهرستان را 5 هزار نفر اعلام کرد و افزود: 3 میلیارد و 500 میلیون تومان به طور ماهانه در موعد مقرر به مستمری‌بگیران کازرون پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/2448/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول