اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان اعلام شد

فراخوان پنجمین جشنواره قصه‌گویی رضوی با رویکرد به هنر پرده‌خوانی

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان گفت: سال آینده پنجمین جشنواره قصه‌گویی رضوی با رویکرد به هنر پرده‌خوانی برگزار می‌شود.

فراخوان پنجمین جشنواره قصه‌گویی رضوی با رویکرد به هنر پرده‌خوانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تاکنون چهار دوره از جشنواره ملی قصه‎گویی رضوی که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان برگزار می‎شود، سپری شده است. این ویژه برنامه‎ها زیر شاخه جشنواره بین‎المللی امام رضا(ع) است که هرساله برگزار می‎شود.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پس از برگزاری موفق چهارمین جشنواره قصه‎گویی رضوی در شهریورماه سال جاری، فراخوان پنجمین جشنواره قصه‎گویی رضوی توسط این مرکز اعلام شد.

وی افزود: شرایط و موضوعات و حتی زمان برگزاری این جشنواره همچون جشنواره قبلی است.

حامد عسگری‎فر بیان کرد: جشنواره بین‎المللی قصه‎گویی رضوی در سه بخش ویژه بین‎الملل، مربیان مدارس و مهد کودک‎ها، بخش آزاد و بخش ویژه نوجوانان 13 تا 17 سال برگزار می‎شود.

وی ادامه داد: مراحل مختلف زندگی امام رضا(ع)، شخصیت علمی، مذهبی، اجتماعی، سیاسی امام رضا(ع)، معجزات امام رضا(ع)، خاطرات زیارت و آداب مربوط به آن با توجه به شرایط فرهنگی مناطق مختلف کشور محورهای موضوعی جشنواره بین‎المللی قصه‌گویی رضوی است.

دبیر پنجمین جشنواره قصه‌گویی گفت: جایگاه امام رضا(ع) در فرهنگ ایرانیان، حرکت تاریخی امام رضا(ع) از مدینه به طرف ایران، خانواده و وابستگان امام رضا(ع) و روایت عاشورا در سیره امام رضا(ع) نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در این جشنواره است.

وی تصریح کرد: در این جشنواره قصه‎گو با استفاده  از ابزارهای مطابق با معیارهای اخلاقی و تربیتی و کاری به بیان قصه می‎پردازند.

عسگری‌فر گفت: جشنواره پنجم قصه‌گویی به پرده‌خوانی توجه زیادی دارد و آخرین مهلت ارسال آثار تا پایان تیرماه سال 93 است.

انتهای پیام/63019/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول