اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شرکت مهندسی آبفای کشور صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره نیرو و رسانه سال آینده

جشنواره نیرو و رسانه سال آینده توسط شرکت مهندسی آبفای کشور برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره نیرو و رسانه سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احد جاودانی که به بوشهر سفر کرده بود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این سفر سه روزه بررسی روند طرح‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان بوشهر بررسی شد، گفت: در این سفر در حوزه فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف با مدیران عامل شرکت‌های آبرسانی خلیج فارس و آب و فاضلاب شهری و روستایی نشست‌هایی داشتیم که برای بهبود وضعیت طرح‌های آبرسانی و همچنین حمایت بیشتر از فعالیت‌های روابط عمومی‌ها انجام شد.

وی با بیان اینکه در این سفر اعضای شورای مشورتی روابط عمومی آب و فاضلاب کشور حضور داشتند، تصریح کرد: در خصوص آیین‌نامه جشنواره‌های انتخاب روابط عمومی برتر و نیرو و رسانه نشست‌هایی برگزار شد که پس از بررسی نواقص و ویرایش آئین‌نامه این جشنواره‌ها مقرر شد آئین‌نامه‌ها پس از تایید برای اجرا و ابلاغ به وزارت نیرو ارسال شود تا در شورای عالی آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو مورد بررسی کامل قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جشنواره‌ها سال آینده برگزار می‌شود، افزود: جشنواره نیرو و رسانه سال آینده در تهران برای معرفی خبرگزاری‌ها و رسانه‌های برتر برگزار می‌شود.

جاودانی در بازدید از پروژه‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی گفت: روند طرح‌ها بسیار مطلوب است که امید می‌رود با تکمیل طرح‌های در دست اجرا خدمات در بخش آب و فاضلاب به مشترکین بهبود یابد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به بازدید از خبرگزاری ایرنا اشاره کرد و افزود: بر اساس درخواست وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر استفاده بیشتر از ظرفیت‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و روزنامه ایران با نشستی که با مدیر این خبرگزاری به عمل آمد از خدمات این نهاد در حوزه آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی در حوزه مدیریت بهینه آب قدردانی شد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول