اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ایلام:

مسئولان امر متخلفان سازمان تامین اجتماعی را به مردم معرفی کنند

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان امر متخلفان سازمان تامین اجتماعی را به مردم معرفی کنند.

مسئولان امر متخلفان سازمان تامین اجتماعی را به مردم معرفی کنند

احمد شوهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: تامین اجتماعی یکی از سازمان‌هایی است که از گردش مالی فراوانی برخوردار است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقیق و تفحص یکی از وظایف مجلس شورای اسلامی بوده که در این سازمان انجام شده است.

وی ادامه داد: در روند اجرای این تحقیق و تفحص به عنوان امضا‌ء کننده و خواستار این مهم حضوری جدی داشته‌ام.

این نماینده مجلس اضافه کرد: موضوع تحقیق و تفحص مجلس از جمعیت هلال احمر را نیز خواستار و اجرایی کردم.

شوهانی تصریح کرد: در حقیقت در هر دستگاه و سازمانی که متوجه رانت‌خواری شوم به شدت در برابر آن مقابله می‌کنم.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر نیز موضوع تحقیق و تفحص در سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته است و یکسری موضوعات نیز مطرح شده است.

وی ادامه داد: گزارش این تحقیق و تفحص در مجلس شورای اسلامی قرائت که از یکسری افراد، جریانات سیاسی و ... نام برده شد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: این رویداد بیانگر تخلفات شدید سازمان تامین اجتماعی در حوزه‌های مختلف بوده است.

شوهانی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی تاکنون به وظیفه خود عمل کرده و گزارش را به قوه قضاییه برای بررسی دقیق‌تر ارسال کرده است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: عقیده دارم باید مسئولان با هرگونه تخلف در هر اداره و سازمان و جایگاهی باید برخورد شود.

وی ادامه داد: آنچه که مهم است تنها سلامت سیستم اداری و سلامت جامعه شهیدپرور نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: در این گزارش از 37 نماینده نیز نام برده شده که بین یک تا 4 میلیون تومان هدیه و بن دریافت کرده‌اند.

شوهانی تصریح کرد: زمانی که عبدی این گزارش را در مجلس قرائت کرد نوشته‌ای به وی تحویل دادم و به وی اطلاع دادم که نام این 37 نفر را مطرح کند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: نبردن نام این افراد در اذهان مردم شائبه ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: از ابوترابی نائب رئیس مجلس و رئیس جلسه وقت نیز خواستم در این راستا اقدام کند و 37 نفر نماینده را به مردم معرفی کنید تا مردم آنان را بشناسند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: البته اعتقاد دارم که بن‌های دریافتی نمایندگان در بین مردم حوزه‌های انتخابیه توزیع شده اما بر این باور هستم و خواهانم نام همه افرادی که در این پرونده وجود دارد برای مردم مشخص شوند.

شوهانی تصریح کرد: وجود این افراد برای نظام آسیب بوده و از رئیس مجلس و قوه قضائیه می‌خواهم که این افراد را به مردم معرفی کند.

انتهای پیام/2246/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول