اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با حرکت کاروان‌های پیاده‌روی سراسر کشور

کاروان پیاده‌روی کاشان عازم کربلای معلی شد

کاروان پیاده‌روی بصیرت حسینی شهرستان کاشان همزمان با کاروان‌های پیاده‌روی سراسر کشور برای شرکت در مراسم اربعین عازم کربلای معلی شد.

کاروان پیاده‌روی کاشان عازم کربلای معلی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مدیر کاروان پیاده‌روی کربلای معلی بصیرت حسینی شهرستان کاشان در حاشیه اعزام کاروان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با تقدیر از توجه نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان و تعامل ستاد برگزاری نماز جمعه و سازمان اتوبوسرانی شهرستان کاشان برای حرکت این کاروان پیاده‌روی، اظهار داشت: از شهرستان کاشان 305 نفر زائر به همراه دو زائر خانم از امروز سفر یک‌هزار و 100 کیلومتری خود را تا کربلا آغاز می‌کنند.

مهدی شجری با اشاره به عزیمت کاروان پیاده‌روی کربلای معلی بصیرت حسینی شهرستان کاشان از مسجد حبیب‌ بن موسی(ع) و مصلی بقیة‌الله‌الاعظ این شهرستان بیان داشت: این کاروان در ادامه مسیر عزیمت خود به سمت کربلای معلی به شهر شهیدپرور اهواز حرکت می‌کند.

وی افزود: در شهر اهواز کاروان پیاده‌روی بصیرت حسینی کاشان به همراه زائران شهرهای قم، تهران، رشت، شیراز، جیرفت، کهنوج، کرمان، اهواز و همدان به صورت متحد با عنوان بصیرت حسینی به طرف کربلا حرکت می‌کنند.

مدیر کاروان پیاده‌روی کربلای معلی بصیرت حسینی شهرستان کاشان یادآور شد: کاروان پیاده‌روی کربلای معلی بصیرت حسینی بعد از یک روز توقف در اهواز و معراج شهدا علی بن مهزیار به طرف عراق حرکت می‌کنند.

مدیر کاروان پیاده‌روی کربلای معلی بصیرت حسینی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: کاروان طی شش روز پیاده‌روی به شهر مقدس کربلا و محضر اباعبدالله‌الحسین(ع) می‌رسد و در آنجا پس از پیمودن مسافتی مستقر می‌شود.

شجری، استحکام دوستی بین دو ملت ایران و عراق، معرفی دشمنان مشترک به مردم فهیم کشور عراق را از جمله مهمترین اهداف کاروان پیاده‌روی کربلای معلی بصیرت حسینی کاشان اعلام کرد.

وی تصریح کرد: امسال برای نخستین بار هر یک از زائران کاروان پیاده‌روی کربلای معلی بصیرت حسینی کاشان با یک پرچم مزین شده به نام یکی از شهدای دارالمؤمنین کاشان شرکت دارند تا علاوه بر اینکه خود زائر امام حسین(ع) باشند از طرف یکی از شهدا نیز نایب‌الزیارة حرم حسینی باشند.

وی در پایان متذکر شد: پیش‌بینی می‌شود در اربعین حسینی امسال بیش از 30 میلیون زائر به کربلای معلی آمده تا حضور میلیونی شیعیان بعنوان مشت محکمی بر دهان وهابیون و تکفیریان باشد.

انتهای پیام/2406/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول