اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

پروژه‌های نیمه‌تمام مازندران باید زودتر تکمیل شود / پروژه‌های زمان‌بر توجیه اقتصادی ندارد

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران با اشاره به طولانی شدن عمر پروژه‌های عمرانی در استان، گفت: باید پروژه‌های نیمه‌تمامی که به ما ارث رسیده را زودتر تکمیل کنیم چون روند این پروژه‌ها طولانی شده است.

پروژه‌های نیمه‌تمام مازندران باید زودتر تکمیل شود / پروژه‌های زمان‌بر توجیه اقتصادی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی احسانی ظهر امروز در سیزدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی در سالن شماره یک استانداری مازندران، اظهار داشت: ارتقای سرمایه‌گذاری با رویکرد بخش خصوصی و ارتقای نیروی انسانی از اهداف برنامه افق 1411 است.

وی با اشاره به افق 1411، تصریح کرد: دستگاه‌ها نسبت به برنامه‌هایی که نیازمند تغییر هستند اقدام کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه تغییرات باید اتفاق بیفتد و این تغییرات باید هوشمندانه باشد، ادامه داد: با تصویب این سند چشم‌انداز، به مشاور و کارفرما اجازه دهیم که مراحل بعدی سند را مطالعه کنند و در کوتاه‌ترین زمان، پروژه‌های اولویت‌دار مشخص شوند.

وی با اشاره به طولانی شدن عمر پروژه‌های عمرانی در استان، خاطرنشان کرد: باید پروژه‌های نیمه تمامی که به ما ارث رسیده را زودتر تکمیل کنیم چون روند این پروژه‌ها طولانی شده است.

احسانی با بیان اینکه وقتی پروژه زمان‌بر می‌شود دیگر توجیه اقتصادی ندارد، گفت: پروژه‌های اینچنینی منابع ما را به هرز می‌برد چون سبب کاهش خدمات پیمانکار شده و اشتغالی که باید را نمی‌تواند ایجاد کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه به دنبال مدیریت واحد هستیم، یادآور شد: منابع اندکی که برای سال 93 در دست است را مدیریت کنیم و ارتقای بهره‌وری داشته باشیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران با بیان اینکه سال گذشته 576 میلیارد تومان اعتبار با 3 هزار و 982 پروژه داشتیم که 3 هزار و 385 پروژه با اعتبار 259 میلیارد تومان از پروژه‌های استانی بود که فقط 26 درصد اختصاص یافت.

وی ادامه داد: از این تعداد، 54 پروژه ملی شده استانی بود که 56 درصد اختصاص یافت.

احسانی خاطرنشان کرد: در مجموع 45 درصد اختصاص داشتیم.

انتهای پیام/86007/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول