اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرکرد:

سران غربی گستاخ‌ شده‌اند

امام جمعه شهرکرد گفت: کشورهای غربی پس از توافق ژنو همچنان اظهارنظرهای چندش‌آور خود را تکرار می‌کنند و گستاخ‌تر از قبل شده‌اند.

سران غربی گستاخ‌ شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: غفلت، بیماری خطرناکی است که فرصت‌های زندگی را از ما می‌گیرد و ما را گرفتار خسران و ضرر می‌کند.

وی با بیان اینکه رستگاری انسان‌ها در سایه‌ی بندگی خدا حاصل می‌شود، گفت: تلاش کنیم تا از مرز بندگی خدا عدول نکنیم و یاد خدا بر تمام ابعاد زندگی ما حاکم شود.

نکونام با بزرگداشت هفته پژوهش، افزود: پژوهش و تحقیق لازمه تکامل انسانی است و انسان باید تلاش کند تا در همه ابعاد زندگی خود یک محقق و پژوهشگر باشد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه تقلید در زندگی امری مذموم است، تصریح کرد: دین اسلام از ما انتظار دارد یک مسلمان پویا و تلاشگر باشیم.

نکونام بر ضرورت فراهم کردن ابزار پژوهش و تحقیق در جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: دولتمردان نظام اسلامی موظفند تا ابزار تحقیق و پژوهش را در جامعه فراهم کنند.

وی با گرامیداشت 26 آذر، روز حمل و نقل، اظهار کرد: این روز بهانه‌ای است تا از خدمات ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل و به ویژه رانندگان تجلیل کرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اظهارات اخیر سران کشورهای غربی، افزود: کشورهای غربی پس از انعقاد توافقات ژنو همچنان اظهارنظرهای چندش‎آور خود را تکرار می‌کنند و گستاخ‌تر از قبل شده‌اند.

نکونام تصریح کرد: آن چه در حال حاضر مشاهده می‌شود، خوشایند نیست و اگر شتاب در کارها صورت نمی‌گرفت و لبخندها کمتر زده می‌شد، شرایط بهتر از این می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: ما در مذاکرات نه تنها تحریم‌ها را نشکستیم بلکه کارشکنی‌های دشمن بیشتر هم شده است.

نکونام با بیان اینکه مقاومت، روح انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: مقاومت شکل‌گرفته در جهان، الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران است و برهمین اساس ملت ایران هیچگاه دست از مقاومت خود برنمی‌دارد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها بر ضرورت عمران و آبادانی مساجد استان تاکید کرد و گفت: عمران مساجد تنها به ظواهر این اماکن نیست، بلکه به اهالی مسجد و حضور جوانان در آن است.

نکونام، همچنین یاد و خاطره شهید محمدجواد تندگویان و شهید آیت‌الله مفتح و همراهان وی را گرامی داشت.

انتهای پیام/68004/ت30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول