اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فریمان:

ملت ما مقاومت را از امام حسین(ع) به ارث برده است

امام جمعه فریمان گفت: ملت ما مقاومت را از کربلا و امام حسین(ع) به ارث برده است.

ملت ما مقاومت را از امام حسین(ع) به ارث برده است

به گزارش خبرگزاری فارس از فریمان، حجت‌الاسلام سیدابوالفضل طباطبایی اشکذری در خطبه‌های نماز جمعه فریمان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: ایشان استکبار را به معنای تجاوز توأم با وقاحت و انجام کارهای غیر انسانی و غیر منطقی بیان کردند و امروز همه دیدید که پس از تفاهم میان تیم مذاکره کننده هسته‌ای و 1+5 این خوی استکباری آمریکا دوباره سر برآورد و زبان قلدری آنان دوباره گشوده شد و سخنان مقام معظم رهبری مصداق پیدا کرد.

طباطبایی اشکذری در ادامه تاکید کرد: این یاوه‌سرایی‌های استکبار به این معنا نیست که فرزندان ملت سازش کار بوده یا خیانت کرده‌اند بلکه با این عمل چهره مخفی شده و ماهیت واقعی دشمنان افشا شد.

وی بیان داشت: اصل توافق درست است اما باید به گونه‌ای باشد که اجازه تعرض به دشمن داده نشود و در توافقات بعدی شفاف‌سازی بیشتری انجام شود تا ملت احساس نامحرم بودن نکند، ضمن اینکه تمام منافع ملت مدنظر قرار گیرد چون هیچ تضمینی نسبت به توافق با غربی‌ها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ملت ما این مقاومت را از کربلا و امام حسین(ع) به ارث برده تصریح کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب، آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نیست و نخواهد بود و امروز بر همه روشن شد که بدبینی به آمریکا یک مسئله جناحی و فرقه‌ای نیست بلکه موضعی ملی است.

امام جمعه فریمان در پایان ضمن توصیه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک گناه اظهار کرد: دستگیری از فقرا و رفع مشکلات مالی آنان در سیره امامان و بزرگان دین اسلام فراوان دیده شده و همواره رهروان و دوستداران خود را به این امر سفارش می‌کردند.

انتهای پیام/2202/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول