اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابکسر:

مرکبات‌کاران چابکسر نیازمند حمایت هستند

امام جمعه چابکسر بر خرید مناسب مرکبات از باغداران این شهرستان تاکید کرد و گفت: مرکبات‌کاران چابکسر نیازمند حمایت هستند.

مرکبات‌کاران چابکسر نیازمند حمایت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از چابکسر، حجت‌الاسلام محمود کشاورز قاسم‌آبادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به فصل برداشت مرکبات اظهار کرد: انتظار داریم مسئولان از باغداران با خرید مناسب مرکبات حمایت کنند.

وی در ادامه به سخنان اوباما و جان کری مبنی بر عمل نکردن به توافق‌های ژنو اشاره کرد و افزود: دولت و ملت ایران در صورت عمل نکردن دولت‌های غربی به تعهدات، با تبعیت از مقام معظم رهبری به تعهد خود عمل می‌کنند.

کشاورز قاسم‌آبادی با بیان اینکه برای اتمام ساخت راه‌آهن رشت ـ قزوین 800 میلیارد تومان از طرف مسئولان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: مبلغ 180 میلیارد تومان برای 11 کیلومتر باقی‌مانده آزادراه رشت ـ قزوین در نظر گرفته شده است.

امام جمعه چابکسر خاطرنشان کرد: تامین هزینه‌های مذکور از طریق فاینانس خارجی انجام می‌شود.

وی در ادامه به برگزاری یادواره 128 شهید بخش چابکسر در 30 صفر ماه جاری اشاره کرد و گفت: انتظار داریم مردم منطقه در مراسم مذکور شرکت کنند.

کشاورز قاسم‌آبادی با قدردانی از ایجاد امنیت در منطقه توسط نیروهای انتظامی، بیان کرد: فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی رودسر برای ایجاد امنیت در منطقه تلاش بسیاری انجام دادند.

امام جمعه چابکسر با اشاره به ضعف مدیریت در صنعت چای کشور، اظهار کرد: وام بهزراعی چایکاران هنوز پرداخت نشده است.

وی خواستار افزایش نرخ تضمینی خرید برگ سبز چای در فصل زراعی سال آینده شد و بیان کرد: افزایش نرخ خرید تضمینی موجب تلاش بیشتر چایکاران می‌شود.

کشاورز قاسم‌آبادی همچنین بومی بودن، مجرب بودن و قبول داشتن دولت روحانی را از اصول انتخاب مدیران استانی و فرمانداران عنوان کرد و افزود: مردم از استاندار گیلان انتظار دارند نسبت به انتخاب فرمانداران توجه ویژه داشته باشد.

امام جمعه چابکسر بر ساماندهی برداشت شن و ماسه از رودخانه‌ها تاکید کرد و گفت: مسئولان قول دادند برداشت شن و ماسه از رودخانه‌ها تا هفته آینده ساماندهی شود.

انتهای پیام/84001/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول